PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny - absolwent -> nauczyciel

  • 1. Data: 2006-05-09 07:43:22
    Temat: List motywacyjny - absolwent -> nauczyciel
    Od: "S R" <r...@g...pl>

    Witam!
    Ukonczylem studia i zamierzam pracowac w szkole.
    Czy ktos moglby mi wskazac przykladowy list intencyjny jaki pisze sie aby
    uzyskac prace na stanowisku nauczyciela jezyka niemieckiego w szkole.
    Bedzie to moja pierwsza praca.

    RakS

  • 2. Data: 2006-05-09 08:00:09
    Temat: Re: List motywacyjny - absolwent -> nauczyciel
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu S R porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ukonczylem studia i zamierzam pracowac w szkole.
    > Czy ktos moglby mi wskazac przykladowy list intencyjny jaki pisze sie aby
    > uzyskac prace na stanowisku nauczyciela jezyka niemieckiego w szkole.
    Po pierwsze to chyba list motywacyjny (jak w temacie) a nie intencyjny:P
    Po drugie, to wpisz w google haslo list motywacyjny
    A po trzecie to mam obawy ze zatrudnienie w szkole nastepuje dwiema
    drogami - albo masz znajomosci (sasiad, wujek, mama itp) i po prostu
    ktos Ci ta prace zalatwia (a wtedy list motywacyjny jest raczej zbedny)
    albo tez masz szczescie i szkola ma noz na gardle (bo np 2 wrzesnia sie
    okazalo ze odszedl jakis wazny nauczyciel) i jest gotowa zatrudnic
    kogokolwiek - a wtedy tez niewazne czy i jaki list motywacyjny zlozysz:)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-05-09 08:43:39
    Od: rocq <r...@o...pl>

    S R napisał(a):
> [...]
    > Czy ktos moglby mi wskazac przykladowy list intencyjny jaki pisze sie aby
    > uzyskac prace na stanowisku nauczyciela jezyka niemieckiego w szkole.

    nauczyciel i nie potrafi listu motywacyjnego napisac ...
    to jak bedzie z uczeniem dzieci ???

    polecam fajna strone, moze jej nie znasz: www.google.com ;];]
    i szukaj szukaj, znajdziesz setki przykladow LM ;]

  • 4. Data: 2006-05-09 20:00:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e3ph6q$4p1$1@inews.gazeta.pl S R <r...@g...pl>
    pisze:

    > Ukonczylem studia i zamierzam pracowac w szkole.
    O mój boże, po co... ?
    No, ale dobra, teraz poważniej.
    Jest trochę poźno, ruch służbowy nauczycieli to tak mniej więcej marzec,
    początek kwietnia, teraz to już naprawdę ostatni dzwonek (organizacje roku
    zaraz składać trzeba), spiesz się.
    Roześlij jak najszybciej do szkół oferty podjęcia pracy. Wzorów CV i LM w
    necie od groma, to wstyd pytać o to. Ale nie martw się za bardzo. W szkołach
    chory system rekrutacji z analizą takich dokumentów, etapami, testami,
    kopniętymi rekruterami i debilnymi pytaniami nie ma racji bytu i nie
    istnieje (osobiście nie słyszałem). Napisz normalnie, jak człowiek, będą
    potrzebować - wezmą, nie będą - to bez cudowania.

    Jotte