PracaGrupypl.praca.dyskusjePierwsz rozmowa kwalifikacyjna... › Re: Pierwsz rozmowa kwalifikacyjna...
    From: studentos <s...@T...pl>
    Subject: Re: Pierwsz rozmowa kwalifikacyjna...
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Tue, 9 May 2006 23:48:22 +0200

    09-05-2006, na pl.praca.dyskusje, Monika napisał(a):

    > Jutro ide na moja pierwsz w zyciu rozmowe kwalifikacyjna i mam
    > strasznego pietra...

    Masz niestety twardy orzech do zgryzienia. Moim zdaniem najgorsze pytanie
    jakie pada, to pytanie o wynagrodzenie. I to nie dlatego, że trudno na nie
    odpowiedzieć, tylko dlatego, że czasem pracodawcą trudno jest zrozumieć
    jego wysokość... Moje obserwacje są takie, że często podanie oczekiwanej
    kwoty może zamknąć dalszą rozmowę. Dlatego doradziłbym Ci, jeśli oczywiście
    nie zadadzą pytania wprost o kwotę, odpowiedzieć jakoś lakonicznie... Jeśli
    pytanie jest o konkretną kwotę, to wymień ją (osobiście wymieniłbym trochę
    wyższą...:) i dodaj, że jest to naturalnie otwarta sprawa do dyskusji.
    Osobiście zawsze mówiłem o kwocie netto, żeby nie było wątpliwości ile
    będziesz dostawać na rękę

    P.S. Powodzenia, daj znać jak poszło !
    studentos