PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak mam rozmawiać o podwyżkę

  • 1. Data: 2006-05-09 07:04:34
    Temat: Jak mam rozmawiać o podwyżkę
    Od: "Sebek" <y...@o...pl>

    Witam,
    doszedłem ostatnio do wniosku, że od 2 lat nie dostałem podwyżki (pracuje od
    dwóch lat w firmie) i postanowiłem porozmawiać z szefami o podwyżce.
    Zastanawiam się jednak jak to zrobić, ponieważ jest taka sytuacje, że w tym
    samym czasie przyjęto mnie i dwóch kolegów do pracy. Wykonujemy w zasadzie
    te same obowiązki. Stąd moje pytanie czy powinienem sam rozmawiać o podwyżce
    czy razem z kolegami. Dodam jeszcze, że firma jest nieduża (około 10
    pracowników) i generalnie jeśli nas rozliczają z wykonanych prac to właśnie
    patrzą na naszą trójkę, rzadziej indywidualnie.

    Dzięki z góry za sugestie
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-09 16:29:52
    Temat: Re: Jak mam rozmawiać o podwyżkę
    Od: "Marcin" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Sebek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Stąd moje pytanie czy powinienem sam rozmawiać o podwyżce
    > czy razem z kolegami.

    nie znam relacji w Waszej firmie... ale moim zdaniem szefowi latwiej
    przyjdzie dac podwyzke 1 niz 3 osobom.
    zreszta.... w biznesie nie ma sentymentow.
    pozdrowienia.

  • 3. Data: 2006-05-09 18:56:21
    Od: Piciu <p...@j...pl>

    Sebek napisał(a):
> [...]
    > pracowników) i generalnie jeśli nas rozliczają z wykonanych prac to właśnie
    > patrzą na naszą trójkę, rzadziej indywidualnie.

    Wiesz, a jak bedą robić (odpukać) redukcje to też będą zwalniać całą
    trójkę? Wg mnie w dużej wiekszości firm, pracownik jest oceniany
    indywidualnie, oczywiście praca zaspołowa i całego zaspołu jest oceniana
    ale to nie to samo. Zresztą w każdym zespole są liderzy i osoby "w tyle".
    W sprawie podwyżki przeprowadź negocjacje.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Masalski

  • 4. Data: 2006-05-09 21:27:35
    Od: Krzysztof Olesiejuk <l...@n...infomark.com.pl>

    W artykule <e3pf7k$51l$1@nemesis.news.tpi.pl> Sebek napisal(a):

> [...]
    > pracowników) i generalnie jeśli nas rozliczają z wykonanych prac to właśnie
    > patrzą na naszą trójkę, rzadziej indywidualnie.

    Tylko samodzielnie. To jest sprawa miedzy Toba i pracodawca.
    Wez pod uwage: to, ze wykonujecie te same obowiazki, nie oznacza, ze w oczach
    pracodawcy zaslugujecie na takie samo wynagrodzenie.
    Od zarzadzania zespolem jest szef, o swoj tylek musisz dbac sam.
    Krzysiek

  • 5. Data: 2006-05-14 11:24:14
    Temat: Re: Jak mam rozmawiać o podwyżk
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

> [...]
    > właśnie
    > patrzą na naszą trójkę, rzadziej indywidualnie.

    Najlepiej jak mialbys rozmowy o prace w innych firmach. Wtedy idziesz,
    mowisz o podwyzce. Daja to sie cieszysz. Nie daja to przynosisz za dwa
    dni wypowiedzenie. Wtedy najczesciej dadza podwyzke i to wieksza.
    Nie dadza to trudno, idziesz pracowac do innej firmy.
    Ewentualnie na pierwszej rozmowie mowisz, ze dostales propozycje
    pracy w innej firmie, ale wolalbys zostac tylko warunki finansowe w nowej
    sa lepsze.

    Pozdrawiam

    Marcin