PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO... › Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
    From: "Efro" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
    Date: Tue, 30 Apr 2002 14:21:24 +0200

    "No Name" <v...@w...pl> wrote in message
    news:3CCE391B.3050304@wp.pl...

    > Mądrość od zarania dziejów niewiele ma wspónego z bogactwem. Pracodawca
    > powinien być sprytny, cwany, obrotny i nie dać się wyrolować. Człowiek
    > mądry, to taki który potrafi odróżnić rzeczy dobre od złych i wybiera
    > dobre. Jednym dano rozum, innym pieniądze, by zrekompensować im
    > niedostatki. Pracodawca zazwyczaj optymalizuje swoje dobre samopoczucie,
    > nie zysk, bo pieniądze już ma - musi zadbać, żeby inni ich nie mieli,
    > wtedy on będzie ich miał relatywnie więcej.

    Co za bzdura, twierdzisz ze podstawa bogactwa jest to zeby zubozyc innych??
    W takim razie z kad sie biora bogaci??
    Madrosc jest pojeciem wzglednym. Jedni mieza ja przez grubosc portfela, inni
    przez ilosc tytulow przed nazwiskiem, jeszcze inni zupelnie inaczej.
    Jak juz wspomnialem wczesniej, znam ludzi ktorym zal bylo kupowac ubranie,
    bo
    inwestowali wszystko w firme(hehe wtedy to byl zuk), a teraz maja firmy
    warte miliony
    i dyrektorow, ktorzy dbaja o ich pieniadze, poniewaz sami to fakt tak dobrze
    by o nie,
    nie dbali ;)). To jest kolejny stopien ewolucji kapitalizmu w Polsce,
    przedsiebiorcy z poczatku
    lat 90 stali sie posiadzaczami, a wiekszosc decyzji podejmuja za nich
    profesjonalni dyrektorzy itp.

    Pozdr