PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO... › Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
  • Data: 2002-05-01 10:16:07
    Temat: Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a gdzie pisze o lapowkach? nie znalazlem kolumny

    Nie trzeba być chyba wybitnie inteligentny, żeby się domyśleć, że takiej
    pozycji nie ma.Tylko porównać oficjalne przychody z posiadanym i ujawnionym
    majątkiem

    > aha czyli z powyzszych wywodow faktycznie RPP to gaminie (z logiki gleba).
    > Aha no i te twoje 2 mld :) Szkoda ze nie masz pojecia ile to pieniedzy -
    np
    > ponad polowa tego ile wydajemy rocznie na rolnictwo lub ochrone zdrowia.
    > Wydaje mi sie, ze juz wystarczajaco udowodniles swoj poziom i nie trzeba
    > wiecej 'dowodow'

    Wiem ile to pieniędzy-a Ty byś lepiej zaczął czytać gazety i postudiował
    teorię ekonomii (w kwestii stóp procentowych) a nie szczekał jak pies
    spuszczony z łańcucha
    sebur