PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO... › Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
  • Data: 2002-04-30 19:38:40
    Temat: Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
    Od: "Sebol" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sebur" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aaljlr$afk$1@news.onet.pl...

    > Poczytaj zeznania podatkowe polityków na stronach rządowych

    a gdzie pisze o lapowkach? nie znalazlem kolumny

    > Jestem osobą trzeźwo patrzącą na świat. A nie wiem czy słyszałeś, że w
    > skutek zniesienia ulg na przejazdy PKP dla studentów, zniesienia
    przywilejów
    > emerytalnych itp. rząd zaoszczędził 1mld zł a Michnika (a właściwie Gazete
    > Wyborczą) zwolnili z podatku na 2mld zł
    > ale oczywiście na to też nie mam "dowodów".

    aha czyli z powyzszych wywodow faktycznie RPP to gaminie (z logiki gleba).
    Aha no i te twoje 2 mld :) Szkoda ze nie masz pojecia ile to pieniedzy - np
    ponad polowa tego ile wydajemy rocznie na rolnictwo lub ochrone zdrowia.
    Wydaje mi sie, ze juz wystarczajaco udowodniles swoj poziom i nie trzeba
    wiecej 'dowodow'

    --
    l...@s...pl
    "Każda kobieta zrobi z ciebie milionera - pod warunkiem ze jestes