PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...

  • 1. Data: 2002-04-29 09:33:24
    Temat: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
    Od: <y...@p...onet.pl>

    ...wielu z nich pod płaszczykiem dekoniunktury zwalnia i obniza zarobki, aby
    samemu wziąć więcej do kieszeni. Wielu z nich w tym okresie osiąga
    nadspodziewane zyski, ale zdziarają ostatnią skórę ze zwykłych szarych ludzi,
    by napchać swoje bebechy ich krwią.
    Pamiętaj: pracodawca będąc miłym i dobrym, już myśli jak Cię wykorzystać - to
    HIENY !!!

  • 2. Data: 2002-04-29 10:13:35
    Temat: Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
    Od: "news.chello.pl" <J...@c...pl>

    Tak się tworzy klasa posiadająca..........

  • 3. Data: 2002-04-29 10:29:47
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On 29 Apr 2002 11:33:24 +0200, <y...@p...onet.pl> wrote:

    >Pamiętaj: pracodawca będąc miłym i dobrym, już myśli jak Cię wykorzystać - to
    >HIENY !!!

    Byłeś molestowany przez swojego pracodawce?

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 4. Data: 2002-04-29 10:49:50
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

> [...]

    > by napchać swoje bebechy ich krwią.
    > Pamiętaj: pracodawca będąc miłym i dobrym, już myśli jak Cię wykorzystać -

    Pracownicy to szubrawcy, bo wielu z nich pod plaszczykiem dekoniunktury
    ucieka w bezrobocie, aby siedziec spokojnie w domu z zasilkiem w kieszeni,
    regularnie co miesiac odbieranym, nie szukajac najmniejszego nawet zajecia.
    Wielu z nich w tym okresie zyje na dobrym poziomie, w mysl idei "bo mi sie
    nalezy" i "zastaw sie a postaw sie", ale placza i jecza, ze jest im zle, i
    chca pozamykac wszystkich przedsiebiorcow, zabrac im to, co wypracowali
    przez wiele lat ciezkiej pracy, by napchac swoje bebechy ich krwia.
    Pamietaj: pracownik bedac pokornym i milym szukajac pracy, juz mysli jak Cie
    wykorzystac - to HIENY!!!

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 5. Data: 2002-04-29 11:10:35
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    blablabla
    na początku lat 90 Wałęsa powiedział
    "nie wiemy jak, nie wiemy kiedy, ale musimy stworzyć kapitalistów"
    no i mamy tego efekty-afera za aferą
    A mój kumpel pracuje w firmie, którego właściciele są na topie listy
    najbogatszych Polaków, a on zarabia 1000PLN (jest dyspozytorem w tej firmie)
    sebur

  • 6. Data: 2002-04-29 12:08:51
    Od: "Maciek" <m...@g...pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ...wielu z nich pod płaszczykiem dekoniunktury zwalnia i obniza zarobki,
    aby
    > samemu wziąć więcej do kieszeni
    <<<<<<---------------------------------------- Hej!!!!!
    Mamy przecież KAPITALIZM, który głównie polega na tym ze to właśnie
    KAPITALISTA - PRACODAWCA
    robi wszystko aby osiągnąc maksymalny ZYSK DLA SIEBIE.
    Jakby Ci z miesiąca na miesiąc spadały zarobki o powiedzmy 100 zł, też byś
    próbował coś robić aby utrzymac je
    na odpowiednim poziomie.
    W KAPITALIŹMIE dobry pracownik swoją praca zarabia na siebie(pensja),
    swoje miejsce pracy(koszty stanowiska)
    inne koszty i jeszcze ZYSK dla pracowdawcy. Jeżeli to robi, tzn. jest dobry
    to napewno mądry pracodawca(kapitalista)
    go nie zwolni - bo kto przysporzy mu zysku?
    Jednym słowem - każdy walczy o SWOJE!!!!!!!!!!!!
    Po-zdrowie-nia
    Maciek

  • 7. Data: 2002-04-29 12:52:25
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    Użytkownik "sebur" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > blablabla

    blablabla takie samo jak przedmowcy. Pelne stereotypow, i myslenia
    zyczeniowego. Fajne, nie?

    > na początku lat 90 Wałęsa powiedział
    > "nie wiemy jak, nie wiemy kiedy, ale musimy stworzyć kapitalistów"

    I nie musial ich tworzyc, bo oni juz od dawna istnieli w tym kraju w formach
    przetrwalnikowych. Na razie nie wymyslono niczego lepszego od kapitalizmu w
    dziedzinie gospodarki. Pod warunkiem, ze to kapitalizm w czystej formie, a
    nie to, co mamy w tej chwili. Teraz podstawa, to przeksztalcenie ustroju
    panstwa w ustroj w pelni kapitalityczny. Niemniej zwiazki i politycy
    "rzadza" (razem z Krolewskim). :o(

    > no i mamy tego efekty-afera za aferą
    > A mój kumpel pracuje w firmie, którego właściciele są na topie listy
    > najbogatszych Polaków, a on zarabia 1000PLN (jest dyspozytorem w tej
    firmie)

    A kumpel musi tam pracowac? Ktos go zmusza? Jezeli mu sie nie podoba,
    przeciez moze w kazdej chwili odejsc (po wygasnieciu okresu wypowiedzenia).

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 8. Data: 2002-04-29 12:53:24
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "Maciek" <m...@g...pl> wrote in message news:aajdak$93l$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > to napewno mądry pracodawca(kapitalista)
    > go nie zwolni - bo kto przysporzy mu zysku?
    > Jednym słowem - każdy walczy o SWOJE!!!!!!!!!!!!

    Dobrze ujete!!!

    Nie ma sensu dyskutowac z tym kolesiem, bo on co jakis czas wznawia ta
    dyskusje,
    z uporem maniaka i jakos nikogo nie moze przekonac do swoich racji ;))

    Pozdr

  • 9. Data: 2002-04-29 12:54:20
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    > W KAPITALIŹMIE dobry pracownik swoją praca zarabia na siebie(pensja),

    Która nie wystarcza na opłacenie mieszkania

> [...]
    dobry
    > to napewno mądry pracodawca(kapitalista)
    > go nie zwolni - bo kto przysporzy mu zysku?

    Nasuwa mi się takie skojarzenie:
    pracodawca mało płaci (żeby mieć większy zysk dla siebie), wychodzi z
    założenia, że "niech więcej płacą inni, bo ja muszę kupić żonie nowego
    mercedesa, bo stara C-klasa już wyszła z mody i co by powiedzieli koledzy w
    klubie".
    Potem dziwi się ,że nikt nie kupuje jego produktów (no bo ludzie nie mają
    pracy), zatem faktycznie firma zaczyna słabo "ciągnąć".Wtedy zaczynają się
    redukcje zatrudnienia lub redukcje płacy- i dopiero wtedy nie ma na rynku
    siłyu nabywczej na jego produkty.Zaczyna się kręcić pętla koniunktury w dół
    :-(
    Czy na prawdę społeczeństwo musi sięgnąc dna, żeby zrozumieć prostą zasadę:
    jak człowiek nie zarobi pieniędzy to nie pójdzie do sklepów na zakupy i
    ciekawe co nasi wspaniali pracodawcy zrobią ze swoimi produktami i usługami?
    za niedługo mogą stać się takimi samymi dziadami jak my pracownicy
    sebur

  • 10. Data: 2002-04-29 13:01:22
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    > I nie musial ich tworzyc, bo oni juz od dawna istnieli w tym kraju w
    formach
    > przetrwalnikowych.

    taaak? a gdzie byłeś jak w Polsce była "prywatyzacja"? gazeta nie czytasz
    człowieku?

    Na razie nie wymyslono niczego lepszego od kapitalizmu w
    > dziedzinie gospodarki.

    Tu się akurat zgodzę

    Pod warunkiem, ze to kapitalizm w czystej formie, a
    > nie to, co mamy w tej chwili. Teraz podstawa, to przeksztalcenie ustroju
    > panstwa w ustroj w pelni kapitalityczny.

    Mam poważne wątpliwości-coś takiego jak wolna ręka rynku nie istnieje -
    przykład Stany Zjednoczone w latach międzywojennych

    Niemniej zwiazki i politycy
    > "rzadza" (razem z Krolewskim). :o(

    Jest to pewna choroba: polityka i biznes

    > A kumpel musi tam pracowac? Ktos go zmusza? Jezeli mu sie nie podoba,
    > przeciez moze w kazdej chwili odejsc (po wygasnieciu okresu
    wypowiedzenia).

    Bo polski rynek pracy wygląda tak, iż albo poszedłby na bezrobocie, albo
    robił u innego "biznesmena" za 800PLN

    sebur