PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO... › Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
  • Data: 2002-04-30 12:44:15
    Temat: Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3CCE3E08.2050100@wp.pl...

    > Brakuje ci jednej z cech dobrego kapitalisty: wiedzy o skutecznym
    > działaniu. Złożenie dowodów, najbardziej nawet ewidentnych w
    > prokuraturze niewiele ma współnego z wydanym poźniej wyrokiem, może
    > natomiast zaszkodzić składającemu. O przestępstwach, o których jest
    > mowa, nie ma obowiązku zawiadamiać.

    Zaufaj, ze nie brakuje mi zasadniczej cechy dobrego przedsiebiorcy: odwagi.
    Jezeli cos mi sie nie podoba, uwazam, ze popelniono przestepstwo, to zbieram
    na to dowody. A jezeli mam juz dowody, to mam odwage isc do prokuratury i
    zlozyc doniesienie o popelnieniu przestepstwa. Inaczej takie publiczne
    legendy o tym, ze "ci wzieli kombajn wart 50 tysiecy za 4 tysiace, a tamci
    to juz w ogole nakradli" sa niczym innym jak publicznymi, nic nie wnoszacymi
    legendami. Chyba, ze padaja konkretne nazwiska, nazwy, czas i inne fakty.
    Jezeli nie masz na to dowodow, to wtedy jest to bezpodstawne
    oskarzenie/zniewazenie/naruszenie dobrego imienia (wybierz sobie co chcesz).
    Jezeli mam jakies podjerzenia, albo nawet jestem pewien, ze cos nie gra, ze
    ktos zrobil cos zlego, ale nie mam na to zadnych dowodow, zachowuje takie
    domysly dla siebie.
    Natomiast wyrok sadu to inna sprawa: tutaj zalezy tylko i wylacznie od sadu.
    Jezeli boisz sie, ze zlozenie doniesienia moze Ci zaszkodzic, to nie rob
    tego, ale najlepiej milcz w ogole, bo nie nadajesz sie na obywatela
    demokratycznego panstwa, jezeli boisz sie zabrac glos, kiedy komus dzieje
    sie krzywda.
    A zarzutu o braku cechy skutecznego dzialania, tudziez wiedzy o nim nie
    rozumiem. Tak samo nie widze zwiazku miedzy posiadaniem takiej cechy, a
    dzialaniem prokuratury czy sadow.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman