PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA OFEROWANA

  • 1. Data: 2004-06-18 14:25:10
    Temat: PRACA OFEROWANA
    Od: "Pierote" <t...@t...ta>

    Witam!

    Nie uwazacie ze tego admina z grupu praca.oferowana trzeba kopnac w dupe i
    wypiepszyc..jak to jest ze ostatnie ogloszenia sa z 16 a i one byly wysylane
    wczesniej chyba cos jest nie tak co mozna z tym zrobic ktos ma jakies
    pomysly ? doswiadczenie w takich sprawach ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-18 15:23:59
    Temat: Re: PRACA OFEROWANA
    Od: "mid" <c...@t...sa>

> [...]
    > wczesniej chyba cos jest nie tak co mozna z tym zrobic ktos ma jakies
    > pomysly ? doswiadczenie w takich sprawach ?

    Jestem za ! To żenada co się tam dzieje.

  • 3. Data: 2004-06-18 16:03:26
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > wysylane
    >
    > Jestem za ! To żenada co się tam dzieje.

    Osobiscie uwazam, ze jezeli moderatorzy nie wyrabiaja (a chyba wlasnie na to
    wychodzi, jesli p.p.o spi po 2-3 dni, nie chce tu nikogo posadzac o zla wole
    bo nie mialo by to wiekszego sensu) to od nich powinna wyjsc propozycja
    rozwiazania tej sytuacji. Z tego co pisze w FAQ to jest ich dwoch - moze
    koledzy dobiora sobie jeszcze jednego - dwoch pomocnikow i szybciej
    rozladuja ruch. A jesli oni maja to gdzies (nie zwazajac na fakt, ze
    naprawde wielu ludzi czyta p.p.o i czesto krew ich zalewa jak od 3 dni nie
    pojawila sie ani jedna nowa oferta pracy) to powinni uderzyc sie w piers i
    dac sobie spokoj. Takie jest moje zdanie.

    Tomek

  • 4. Data: 2004-06-18 16:18:30
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    chinol wrote:
> [...]
    > pojawila sie ani jedna nowa oferta pracy) to powinni uderzyc sie w piers i
    > dac sobie spokoj. Takie jest moje zdanie.

    Nie ma kandydatów na których zgodzą się administratorzy serwerów.
    Po ostatniej propozycji by się ktoś zgłosił, zgłosiły się dwie
    osoby, których doświadczenie w korzystaniu z polskiego Usenetu
    jest za małe. Czekamy dalej.

    Dobra rada poza tym: wypowiadaj się człowieku w swoim imieniu
    a nie wielu ludzi, bo Cię pytam od dwóch dni, gdzie te "wiele
    osób" narzeka i nie chcesz mi podać choćby msg-id.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 5. Data: 2004-06-18 17:06:44
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    > Dobra rada poza tym: wypowiadaj się człowieku w swoim imieniu
    > a nie wielu ludzi, bo Cię pytam od dwóch dni, gdzie te "wiele
    > osób" narzeka i nie chcesz mi podać choćby msg-id.

    Czy grupa pl.praca.oferowana MUSI być moderowana ?

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2004-06-18 17:35:00
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Piotr; <4...@n...inet.com.pl> :

    > Czy grupa pl.praca.oferowana MUSI być moderowana ?

    To ja mam propozycję - JEDEN dzień bez moderowania [oczywiście bez
    podawania daty wcześniej], coby wszyscy mieli ogląd na sprawę [jak
    zwykle na krótko ;)], bo jak na razie rozmawiamy o bycie wirtualnym,
    czyli o grupie "p.p.o bez moderowania", którą *widział* tylko moderator
    i za bardzo nie jest w stanie przekazać innym jej *wyglądu* - bez obrazy
    - ja też nie potrafiłbym. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 7. Data: 2004-06-18 17:52:41
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Piotr wrote:
    > Czy grupa pl.praca.oferowana MUSI być moderowana ?

    Nie.

  • 8. Data: 2004-06-18 18:32:00
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-18 18:18, Użytkownik Dariusz Jaworski napisał :

    > osoby, których doświadczenie w korzystaniu z polskiego Usenetu
    > jest za małe. Czekamy dalej.

    Rozumiem, że oczywiście ocena jest subiektywna :) Mam jednak prośbę.
    Sprecyzyj, jeśli możesz, co to jest wg Ciebie (lub wg wyższej instancji)
    wystarczające doświadczenie w korzystaniu z Usenetu. Chyba nie chodzi o
    czas używania bo z tego co się dzieje na grupach widać, że czas i/lub
    ilość postowania często nie ma wiele wspólnego z jakością. Jeśli
    człowiek nie zna mutt-a to chyba nie znaczy, że nie potrafi poruszać się
    po usenecie. To w końcu nie jest taka skomplikowana rzecz. Wystarczy
    przestrzegać kilku prostych zasad i można się nazwać dobrym
    usenetowiczem. Rozumiem, że kryteria doboru moderatorów są stawiane i
    później sprawdzane przez adminów serwera ale to że ktoś ich nie spełnia
    to znaczy tylko to że ich nie spełnia a nie że nie ma doświadczenia :)

    Dla mnie moderator ma za zadanie przeczytać ogłoszenie, które mu
    wjechało do skrzynki, sprawdzić je ręcznie lub za pomocą czegokolwiek
    czy spełnia wymagania zapisane w faq grupy i jeśli jest ok wypchnąć na
    p.p.o a jeśli nie podjąć inną akcję (od zwykłego skasowania ogłoszenia
    do ozywionej korespondencji z nadawcą zmierzającej do usunięcia
    usterek). Rodzaj tej inności oczywiście uzależniony jest od możliwości
    czasowych moderatora.

    Pozdrawiam filozoficznie

    --
    ;) _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 9. Data: 2004-06-18 19:12:00
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_niespamuj>

    On Fri, 18 Jun 2004 19:06:44 +0200, "Piotr" <p...@p...pl> wrote:

    >Czy grupa pl.praca.oferowana MUSI być moderowana ?

    nie, nie musi...

    ale skoro chcesz niemoderowanej grupy to zaloz sobie:
    alt.pl.praca.oferowana
    (o ile juz taiej nie ma - nie chce mi sie sprawdzac)
    i nie zawracaj gitary.

    a jak masz nadmiar energii to pomoc moderatorom - na pewno b.chetnie
    przyjma pomoc.

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 10. Data: 2004-06-18 21:45:07
    Od: "mario" <p...@p...fm>

    moge przez jakis czas pomoc rozladowac atmosfere na pl.praca.oferowana,
    tylko jakie kryteria musze spełnic??

    pozdrawiam