PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 41. Data: 2002-12-01 13:49:14
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Rafal Snieżycki" <0...@n...mam.com> napisał

    > lat jak sie skonczy
    > kryzys - albo juz tam zostal

    Kryzys trwa od 50 lat w Polsce, myslisz
    ze sie skonczy w tym wieku ?

    --
    <=[ Pozdrawia: Neko ]-=============-[ e-mail: n...@g...pl ]=>
    <=[ http://www.gamesweek.pl ]-==-[ nowoczesny portal rozrywkowy ]=>
    <=[ GamesWeek ]-=-[ probably the best gaming site in the world ]=>
    =================== WKROTCE WIELKIE OTWARCIE! =====================

  • 42. Data: 2002-12-01 13:49:49
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > Załóż zakład zegarmistrzowski.

    Heh... widze, ze nie mylilem sie co do tej grupy.
    No przeciez to jest zalosne. Facet poszukuje
    pracy, moze jest w desperacji, a tu takie
    odzywki ida. Zenujace. Jestes cyniczny - takich
    ludzi sie nalezy wystrzegac.

  • 43. Data: 2002-12-01 13:59:04
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Albo myslisz zlymi kategoriami, albo namawiasz do zostania
    > zlodziejem, oszustem, naciagaczem lub politykiem.
    >
    > Sa ludzie jednak, ktorzy nie potrafia bez skrupulow zywic sie
    > kosztem innych, a maja ochote i rece do uczciwej, prostej pracy.

    To mi się podoba!

    Kondor

  • 44. Data: 2002-12-01 14:00:23
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał

    > Tak, sa tacy. Znam nawet takich, ktorzy nie sa sku****synami
    > i nie ida po trupach do celu. Tylko, ze dziaduja, ale
    > maja czyste sumienie i sa wspaniali. Uwielbiam takich ludzi.

    A czy znasz takich, co nie sa sk***synami i nie dziaduja ?

    GreG

  • 45. Data: 2002-12-01 14:15:44
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Tak tak. Wmawiaj sobie dalej. Ja, niewierzący w LPR...

    Jak nie z LPR to moze związek palantów?

  • 46. Data: 2002-12-01 14:16:12
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

    > Użytkownik "Zuku" <g...@o...pl> napisał
    >
    > Dzieki Bogu Marek (inz. informatyk) - fajny chlopak, znalazl robote
    > przy roznoszeniu ulotek.

    a slyszales taki kawal:

    co mowi bezrobotny absolwent uniwerka do pracujacego
    absolwenta politechniki ?
    - hamburgera prosze :)
    _______________________________________
    Grzegorz "Żuku" Żukowski
    emalia: gzuk[at]o2[dot]pl
    www: http://cpe1-102.dtvk.tpnet.pl/lanzuk

  • 47. Data: 2002-12-01 14:18:50
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

    > Tak, sa tacy. Znam nawet takich, ktorzy nie sa sku****synami
    > i nie ida po trupach do celu. Tylko, ze dziaduja, ale
    > maja czyste sumienie i sa wspaniali. Uwielbiam takich ludzi.
    ale czy to sie oplaca ??? :(
    _______________________________________

  • 48. Data: 2002-12-01 14:31:18
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

    > Ponoc w USA bardzo zle traktuja Polacy Polakow.
    > Ale nie sprawdzalem.
    mam tam kolesia ktory wyjechal po ogolniaku
    i teraz pracuje w usa fizycznie, ale jak mi napisal co on
    sobie w ciagu 2 lat tam kupil to mi szczena opadla :)
    z tym ze on byl w dosc dobrej sytuacji,
    bo mial tam kilka osob z rodzinki.
    _______________________________________

  • 49. Data: 2002-12-01 16:21:31
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Zuku" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > he, he ja lubie nawet smalec, ale nie codziennie

    > patriotyzm to dbanie o wspolnote(czyli narod), oprocz
    > zarabiania swojej kasy to takze czynienie roznego rodzaju
    > dobra dla kraju.
    > a po co powstały wsie, miasta, kraje ? zeby ludziom latwiej sie
    > zylo. bo w grupie jest latwiej i z zycia w grupie czerpie sie korzysci.
    > jedni zajmuja sie jednymi rzeczami inni innymi. i tak informatyk nie
    > musi byc murarzem zeby miec dom. ale skoro nie masz
    > korzysci z zycia w danym kraju (ja place za studia, bankrutujaca
    > sluzba zdrowia itp...) to patriotyzm tez nie ma sensu

    Hehe kiedys miasta byly prywatne ;))

  • 50. Data: 2002-12-01 16:41:24
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Neko, Sir Adam Plaszczyca tak zawsze, dumny i butny !!!
    Ale po co sobie jezyk strzepic, najlepsza jest ignorancja !!!

    Wrangler