PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 451. Data: 2002-12-04 09:57:11
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asjild$emj$18@news.onet.pl...
    > Zgadza się. Jestem lepszy w konkretnej dziedzinie, jaką jest praca.
    Już nie mam siły na ciebie.

    > Nie - to Tobie się tak wydaje.
    Nie to opinia obiektywnych testów. Czytaj co pisze.

  • 452. Data: 2002-12-04 10:01:57
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Nie chcę. Natomiast jest kilu takich, którzy piszą, że bez znajomości
    > się nie da. Czemu oni nie mogą zrozumieć, że się da?
    Problem w tym, iż są rejony Polski gdzie się nie da. Są obszary gdzie panuje
    tak duże bezrobocie, iż normalnym stało już się zatrudnianie swoich. Często
    Ci ludzie nie mają za co pojechać do innego miasta, a być może po prostu
    boją się zmian, to jednak w dalszym ciągu nie powód aby uważać ich za
    gorszych od siebie.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 453. Data: 2002-12-04 10:02:36
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > W dowolnych warunkach jakość życia zależy od cech danego osobnika. Przy
    > czym mogą to być cechy rozmaite.
    Przeczytaj teraz sam jaki absurd napisałeś. Ha ha

  • 454. Data: 2002-12-04 12:59:49
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał

    > i pomachac bejzbolem z kilkoma
    > podobnie komunikatywnymi kolegami?

    A nie lepiej jak juz wyjsc to z Kałachem ? ;)

    Owszem, dyskusja to juz trudno nazwac.

    Czas zrobic EOT

    Neko

  • 455. Data: 2002-12-04 13:02:09
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Bozo" <b...@b...pl> napisał

    > Prezentuje ona stosunkowo wyważony, a co cenniejsze, odmienny punkt
    > widzenia. Tolerancji i samodzielnego myślenia to chyba na lekcjach religii
    > się uczyłeś, bo śmierdzi od ciebie rydzykiem.

    Mysle, ze nazwiska powinno sie pisac z duzej litery.

    Co jak co, ale Rydzyk z pewnoscia mysli bardziej
    dalekosieznie, niz
    80% tępego spoleczenstwa* Do ktorej sie grupy zaliczasz
    kolego Bozo ?

    * Wedlug danych statystycznych ok 70% spoleczenstwa
    nie rozumie Wiadomosci wieczornych i nie potrafi
    poprawnie zinterpretowac glupiej mapy. "Bo to Polska
    wlasnie!" Ha, ha :>

    Neko

  • 456. Data: 2002-12-04 15:18:09
    Od: wolb <k...@n...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > To tylko pokazuje, że papier nadaje się do użycia w WC. JA papierów nie
    > mam. Mam umiejętności.

    Pewnie masz umiejetność roznoszenia ulotek hehe :)

  • 457. Data: 2002-12-04 15:28:06
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:asl4p2$t8g$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Bozo" <b...@b...pl> napisał
    > Mysle, ze nazwiska powinno sie pisac z duzej litery.

    kwestia gustu

    > Co jak co, ale Rydzyk z pewnoscia mysli bardziej
    > dalekosieznie, niz
    > 80% tępego spoleczenstwa*

    rydzyk to zwykly prostak budujacy cos na najbardziej prymitywnych
    instynktach
    o mysleniu a tymbardziej inteligencji w tym przypadku nie moze byc mowy

    > * Wedlug danych statystycznych ok 70% spoleczenstwa
    > nie rozumie Wiadomosci wieczornych i nie potrafi
    > poprawnie zinterpretowac glupiej mapy.

    z tym sie akurat zgodze ze wiekszosc polakow to glupcy , co nie zmienia
    faktu ze rydzyk sie do nich zalicza

    Dante

  • 458. Data: 2002-12-04 18:31:38
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    wolb <k...@n...onet.pl> wrote:

    > Pewnie masz umiejetno?? roznoszenia ulotek hehe :)

    Lepiej roznosic ulotki, niż siedzieć na zasiłku i narzekać.

    --
    ___________ (R)

  • 459. Data: 2002-12-04 18:32:26
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Ci ludzie nie mają za co pojechać do innego miasta, a być może po prostu
    > boją się zmian, to jednak w dalszym ciągu nie powód aby uważać ich za

    Pewnie. Natomiast nie maja oni pracy na własne życzenie.

    --

  • 460. Data: 2002-12-04 18:33:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Przeczytaj teraz sam jaki absurd napisałeś. Ha ha

    A jakieś argumenty poza śmiechem kretyna na końcu?

    --