PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 391. Data: 2002-12-03 23:51:14
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Przykre :(

    Normalne. Córeczka uczyła się dla ocen (przekładanych na kaskę). Dawanie
    dzieciom wcale nie oznacza czynienia im dobra. Jakoś nie pamiętam, żebym
    dostawał zbyt wiele od rodziców materialnie. Za to tego, co dostałem
    niematerialnie życzę każdemu dziecku.

    --
    ___________ (R)

  • 392. Data: 2002-12-03 23:52:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Nie wiem po cholere z Toba dyskutuje. Obraziles 4 mln ludzi
    > w tym momencie. Powiedz to matce ktora musi wykarmic 4 dzieci
    > i nie ma pracy, cyniku zaslepiony! Ja znam duzo takich matek.
    > Idz do Opieki Spolecznej, moze wreszcie Ci klapki z oczu
    > opadna - jednak watpie. Jestes beznadziejnym przypadkiem :(

    Pracowałem w Krakowskim MOPSie. I doskonale wiem, że nic tak nie zabija
    inicjatywy jak 'pomoc' społeczna.

    --
    ___________ (R)

  • 393. Data: 2002-12-03 23:52:46
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Wedlug mnie Homo Insipiens /pewnie znasz lacine - nie musze
    > tlumaczyc?/
    Nie musisz. I co, myślisz, że się przejmę Twoją opinią?

    --
    ___________ (R)

  • 394. Data: 2002-12-03 23:59:30
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > ja znam andrzeja osobiscie, jeszcze kiedy mieszkalam w polsce. nic z
    > tego co tutaj pisze, nie jest nieprawda.

    ADAMA!!!! Ninka, jak ja ci <niedomówienie> skroję!

    > jesli nie placi skladek zus, choc powinien - to samo.
    > poszedles?

    Nie, to akurat pracownika nie boli.

    > pierwszy krok w polepszeniu swojej sytuacji i leczeniu depresji
    > reaktywnej to zdanie sobie sprawe z tego, ze jest sie chorym. potem
    > niestety pacjent sam musi podjac wysilek i CHCIEC sie zaczac
    > leczyc. droga zas nie wiedzie przez powtarzanie w kolko ze mi zle, ze
    > wszystko do dupy, ze nic nie wyjdzie.

    Ot, wyleciałem z jednej firmy i szukałem pracy dwa miesiące. Dowolnej, z
    założonym kryterium wynagrodzniea obliczonym na podtsawie minimum jaki
    było mi potrzebne do funkcjonowania. I znalazła się - 300 kilometrów
    dalej. I gdyby nie to, że dwa dni przed podpisaniem kontraktu dostałem
    lepszą propozycję w Warszawie, to bym się przeniósł. Bez narzekania, że
    ciężko, bez mruczenia, że za mało kasy.
    Trudna sytuacja? No to trzeba zrezygnować z wygody. Tym badziej, że jak
    się wyleci z obiegu, to bardzo ciężko jest do niego wrócić.

    Pozdrawiam.

    P.S. I napisz sobie na monitorze 'ADAM Płaszczyca' ;)))
    --
    ___________ (R)

  • 395. Data: 2002-12-04 00:00:59
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > (...) I jeden i drugi doszli do tego co mają bez znajomości czy
    > układów.
    Mnie zastanawia dlaczego za wszelką cenę chcesz przekonać nas do tego?
    Skoro doszedłeś do tego (o ile do czegokolwiek doszedłeś) bez znajomości to
    się tym ciesz, ale dlaczego chcesz na siłę, aby wszyscy w to uwierzyli?
    To troszkę tak, jak z propagandą, a że wszystko (lub prawie wszystko) było w
    niej kłamstwem to już zupełnie inna historia.
    Poza tym kwestia druga, tak jak "ukryci homoseksualiści" za wszelką cenę
    chcą być męscy tak ty za wszelką ceną chcesz udowodnić że jesteś lepszy od
    innych, czy zatem nie mam prawa przypuszczać, iż to Twoje "potępianie
    nieudaczników" nie jest po prostu dowartościowaniem siebie samego (jako
    takiego samego nieudacznika)?
    Chcesz dalej podyskutować o psychologii?

    > Tak się skłąda, że moi rodzice tego nie zrobili. I dzięki temu zapewnili
    > sobie najlepsze zabezpieczenie na starość - wdzięczność własnych dzieci.
    Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem powyżej i zrozum to co pomiędzy
    wierszami.

    --
    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz

  • 396. Data: 2002-12-04 00:01:09
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > To dlaczego teraz nie rozumiesz, iż się mylisz?

    MOżesz nie mieć, to nie to samo co nie masz.

    Twoje argumenty są negatywnie weryfikowane przez empirię - a ona jest
    najlepszym narzędziem do obalania fałszywych teorii.

    --
    ___________ (R)

  • 397. Data: 2002-12-04 00:02:05
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Pracowałem w Krakowskim MOPSie. (...)
    Jezu, to czego ty nie robiłeś? Ha ha

  • 398. Data: 2002-12-04 00:04:32
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > przepraszam cie za pomylke.
    żaden problem, w sumie i tak wszyscy mówią na mnie per Trzypion. Ino
    zaraz któryś z 'dyskutantów' zacznie bredzić, że ja to zupełnie inna
    osoba i podaję fałszywe dane :-)

    > ojej, o tym jaka jest roznica, to pisza nawet w podreczniku co sie
    > nazywa "wstep do psychologii".

    Tylko trzeba taką informację przyswoić i pamiętać. Albo też przyznać
    się, że się nie wie. Zresztą jeżeli mi się kandydat przyzna, że nei wie,
    ale wie jak się dowiedzieć, to ma punkt. Nikt nie jest alfą i omegą.

    > zawsze lubilam poczucie humoru sapkowskiego ;)

    A ja tylko od czasu kiedy wzmiankowane wyżej dane było mi poznać ;-PPP

    --
    ___________ (R)

  • 399. Data: 2002-12-04 00:05:23
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Twoje argumenty są negatywnie weryfikowane przez empirię - a ona jest
    > najlepszym narzędziem do obalania fałszywych teorii.
    Już tego nawet nie skomentuję. Bo i tak nie zrozumiesz (albo nie chcesz,
    albo nie potrafisz).

  • 400. Data: 2002-12-04 00:06:16
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Nie tępię. Uświadamiam im, że to, że się im nie powodzi to nie spisek,
    > tylko ich własne cechy.
    Ty zawsze widzisz tylko jedną stronę medalu?