PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 321. Data: 2002-12-02 23:36:53
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:

    > Umiejętności?? Nie zawsze, doświadczenie tak, wymagane, ale skąd ludzie bez
    > doświadczenia mają je wsiąść?

    W czasie studiów jest wiele możliwości.

    > Szczęście na pewno. Dołączyć trzeba układy,
    > choć to nie jest regułą (niestety wyjątki można znaleźć bardzo rzadko).
    > Myśle, iż najważniejszą z wymienionych cech jest szczeście. Najważniejszą,
    > le nie jedyną.

    Szćzęście, to wypadkowa pozostałych. Doadj jeszcze determinację.

    --
    ___________ (R)

  • 322. Data: 2002-12-02 23:37:39
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asgpm1$4p6$1...@n...onet.pl...

    > Widocznie ma lepsze kwalifikacjie niż ładną buźkę.

    szczerze wspolczuje

    Dante

  • 323. Data: 2002-12-02 23:37:59
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dante <i...@g...pl> wrote:

    > powiedzmy ,ale to czysta teoria i tak naprawde nigdzie nie wystepuje w
    > czystej postaci
    > moim zdaniem czasami lepiej nie dostac jakies pracy niz okazac sie
    > konformista i ostatnim dupkiem

    Nie, to praktyka. W chwili przyjecia miał lepsze cechy. Na przykład
    lepje wciskał kit. Też tak bywa.

    --
    ___________ (R)

  • 324. Data: 2002-12-02 23:40:52
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Podatki to ty glownie placisz na emerytow. Przepraszam nie podatki a ZUS
    To tez podatek.

    > Placisz oczywiscie na ich ubezpieczenie i na pomoc socjalna. Ale to jest
    Czyli na inaczej nazwany zasiłek.

    > zdecydowanie mnniej niz te 70% ktore odprowadzasz. Poza tym cie pociesze,
    > ze nie jest to najgorsze rozwiazanie. Jak ludzie zostana bez srodkow do
    > zycia to niezaleznie od tego czy maja dwie prawe, lewe czy po jednej z

    Tylko obcięcie podatków powoduje, że ilość ludzi bez pracy gwałtownie
    spada. Tak uczy praktyka.

    --
    ___________ (R)

  • 325. Data: 2002-12-02 23:41:38
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Demades <c...@o...pl> wrote:

    > bingo :)

    To nie zmieniałbym pracy dwa razy w ciągu 3 lat.

    --
    ___________ (R)

  • 326. Data: 2002-12-02 23:43:14
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Demades <c...@o...pl> wrote:
    > moim zdaniem dużą rolę odgrywają tutaj hipermarkety! pewnie, każdy się
    Biedaczek.

    > cieszy gdy może kupić wszystko w jednym miejscu, i do tego dużo taniej niż
    > gdzie indziej, zaoszczędzić dzięki temu mnóstwo czasu itp. Ale jest jeszcze
    > druga strona medalu: hipermarkety prześcigają się w promocjach, co jeden to
    > niższe ceny, ale te niższe ceny skądś się biorą, dostawcy otrzymują niższe
    > ceny za swoje produkty, przez to płacą mniej pracownikom, pracownicy mają
    > mniej pieniędzy, kupują mniej, hipermarkety obniżają ceny, płacą mniej
    > dostawcom........ Ciekawe jak długo to potrwa?? Nikt nie bierze pod uwagę,

    O tak.. POlicz ilu pracowników mają HM.

    > że gdyby nie hipermarkety zarabialibyśmy więcej, wbrew pozorom mielibyśmy
    > więcej czasu, bo nie trzeba by pracować po 12h/dobe (bo juz do tego
    > dochodzi) itd. A wszystko przez tych #$%#@! przy korycie !!!!!

    Windows prawda.

    --
    ___________ (R)

  • 327. Data: 2002-12-02 23:43:54
    Od: "Demades" <c...@o...pl>

    nie wszyscy lubia takich dupowlazow, ja np. odrazu bym takiego wyjb... na
    zbity pysk, tak samo jak pewnie to robili twoi szefowie z toba, jak wlaziles
    za gleboko to leciales :)

  • 328. Data: 2002-12-02 23:44:09
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > człowieku na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko akwizytora pampersów, by
    > cię nawet nie zaprosili za swój wygląd ;-)))

    Po raz kolejny nie zrozumiałeś.

    --
    ___________ (R)

  • 329. Data: 2002-12-02 23:44:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > Tzn na jakim?

    Na takim, który pozwala na zwracanie się do nieznajomej słowami 'stara
    torbo'.

    --

  • 330. Data: 2002-12-02 23:46:26
    Od: "Demades" <c...@o...pl>

    > O tak.. POlicz ilu pracowników mają HM.

    późna pora juz i nie kontaktuje. sugerujesz moze ze dzieki hipermarketom
    ludzie maja prace????