PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 281. Data: 2002-12-02 22:57:16
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nazywasz tak ludzi, ktorzy zapieprzali na to, bys mogl chodzic do szkoly
    > i do lekarza. Ludzi, ktorzy po 30 latach rzetelnej pracy zostaja zwalniani
    > "ze wzgledow ekonomicznych" na kilka lat przed emerytura.

    Nie, moi rodzice nie byli ani nieudacznikami, ani nierobami. Obydwoje
    cięzko pracowali aby podnieść swój status społeczny i zapewnić swoim
    dzieciom jak najlepsze warunki. I udało im sie.

    > Rowniez dochodze do wniosku, ze jestes jakims robolem bez
    > szkoly, ktory bez celu i nie starajac sie zrozumiec sytuacji na rynku
    > pracy pisze tu takie bzdury.

    A dochodź sobie.

    > Zaleta czlowieka madrego jest to, ze potrafi widziec dalej niz wlasna
    > koncowka i rozumiec wiecej, niz to co uslyszy i zobaczy w promieniu
    > metra od siebie. Wie tez, ze po swiecie nie chodza sami dyrektorzy
    > i kierownicy. Ty niestety tego nie wiesz...

    Wiem. Nie zawsze byłem kierownikiem :-)

    --
    ___________ (R)

  • 282. Data: 2002-12-02 22:57:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Czyli możesz nie mieć racji, tak?

    Oczywiście.

    --
    ___________ (R)

  • 283. Data: 2002-12-02 23:00:22
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Mysle, ze nie dostalbys tej roboty. Wprawdzie doswiadczenie
    > pewnie masz, ale moglbys "wygryzc" szefa.

    Pozwole sobie mieć odmienne zdanie.

    > Mowi sie: "kierowaniem małym zespołem"
    Mówi się tak, jak się mówi. Co nie znaczy, że prawidlowo ;)

    > Tak czulem...
    A czemu mam nie robić tego, co jest pożyteczne, sprawia mi frajdę, a do
    tego jest korzystne dla mnie i znajomych? Akurat stare auta to jedno z
    mouch hobby.

    > Tak czulem. Zabierasz robote uprawnionym elektrykom i lamiesz prawo.
    Zabieram robotę gorszym, a prawa nie łamię. Mam uprawnienia SEP do
    110kV.

    > Ambitnyś materialisto.
    NIe - jestem realistą.

    --
    ___________ (R)

  • 284. Data: 2002-12-02 23:01:01
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Moze ma uprawnienia. W koncu jak ktos sie na tym zna to zrobienie papierow
    > eksploatacyjnych to pestka.

    Szczególnie, jak jest elektrykiem z wykształcenia :-)

    --
    ___________ (R)

  • 285. Data: 2002-12-02 23:01:05
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > I tyle wystarczy do dlubania w instalacjach. Mam urpawnienia wiec nie bede
    > cie i reszty grupy zanudzal odpowiedziami.
    No ja tez mam, ups nie mam chyba musze sprawdzić czy jeszcze ważne.. dzięki
    za przypomnienie.

    > Albo z ksiazki. Ale fakt w szkole albo na studiach latwiej.
    Z książki to teoria, ja mówię o wiedzy praktycznej.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 286. Data: 2002-12-02 23:02:48
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...

> [...]
    > ktorej poszukuja.
    > trzeba tez umiec zawierac w razie czego znajomosci - jesli akurat to
    > one maja nam gwarantowac to, iz cv nie poleci do kosza i bedzie sie
    > zaproszonym na rozmowe.
    >
    > trzeba umiec sie dogadac z ludzmi i negocjowac. trzeba umiec myslec
    > przyszlosciowo, wiedziec czego sie chce od siebie i co mozna
    > przyszlemu pracodawcy zaoferowac. trzeba wiedziec, w czym sie jest
    > dobrym.
    >
    > pare jeszcze rzeczy by sie znalazlo, ale to tak w skrocie. te
    > wszystkie rzeczy trzeba umiec, OPROCZ "umienia" wkonywania swojego

    a tak przedewszystkim , o czym zapomnialas dodac , powinna byc PRACA (nie
    kilka ofert z kazdej branzy na tydzien w kilkumilionowym miescie)
    bo jezeli na oferte pracy odpowiada 500-1000 kandydatow , a w dzisiejszych
    czasach w polsce to norma to najwyzsze kwalifikacje i umiejetnosci moga nie
    wystarczyc
    a zdobycie pracy nie powinno byc loteria
    i w normalnym, niezapoznionym kraju nie jest
    chyba nie musze Tobie tlumaczyc dalej takich oczywistych rzeczy
    poza tym z wiekszoscia komunalow, ktore napisalas sie zgadzam

    pozdro
    Dante

  • 287. Data: 2002-12-02 23:02:51
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Oczywiście.
    To dlaczego teraz nie rozumiesz, iż się mylisz?

  • 288. Data: 2002-12-02 23:04:15
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Zabieram robotę gorszym, a prawa nie łamię. Mam uprawnienia SEP do
    > 110kV.
    Hmm krzesło elektryczne sobie zbudować możesz? I od razu na sobie
    przetestuj.

  • 289. Data: 2002-12-02 23:05:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Jestem po ZSE (Zespole Szkół Elektrycznych) specjalność Elektromechanik
    > cyfrowych maszyn przemysłowych. Następnie studium informatyczne (na studia
    > mnie nie było stać) specjalność programista.

    No popatrz, niemal jak ja. Tylko specjalnośc Maszyny i Aparaty
    Elektryczne, a potem Elektronika Medyczna.

    > Wracając do tematu do 1 KV to faktycznie i pestka, ale powyżej już nie jest
    > tak łatwo. poza tym aby się znać nie wystarczy kilkuletnie monterkowanie w
    > łazience sąsiada. Bo np. na jakiej zasadzie działa wyłącznik
    > różnicowo-prądowy?

    Elektromagnetycznej. A jeżeli Ci chodzi o funkcje jakie spełnia, to
    zabezpiecza przed przepływem zbyt dużego prądu oraz w wypadku
    wystapienia róznicy sumy prądów na przewodach fazowych i powrotnym (N).

    > I w jakich instalacjach nie można go montować?
    Na przykład w starych, dwuprzewodowych, a obecnie, AFAIR to i w
    trójprzewodowych. MUsiałbym do norm zajrzeć.

    > Podejrzewam iż ze znalezieniem odpowiedzi na drugie pytanie będą problemy, a
    > i z pierwszą częścią nie będzie tak łatwo, a to podstawy. Dołączyć trzeba
    > jeszcze np. praktyczną znajomość praw Kirchoffa i inne takie bzdury których
    > można nauczyć się tylko w szkole.

    Śmieszy mnie ta wiara, że wiedze można miec tylko ze szkoły. Ciekawe,
    skąd wiem jak obsługiwac ECU w samochodach. Ze szkłoy? Wiesdz, że tam
    tego nie uczą?

    --

  • 290. Data: 2002-12-02 23:08:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > No więc pozwij mnie. Czekam

    Nie mam za co. Poza tym nawet, gdybyś się tutaj bardzo brzydko wyrażał,
    to co najwyżej zapoznasz się z moim KF-em.

    --