PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 221. Data: 2002-12-02 20:36:54
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Do tego obydwie te osoby jakoś chorobliwie boja się pokazać swojego
    > imienia i nazwiska - czyżby cykoria?

    haha a po co ci moje nazwisko Panie Buzdyganie !!!! ?????

    Wrangler

  • 222. Data: 2002-12-02 20:38:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > A ty sprawdź coznaczy określnienie "bały" :)

    To znaczy, że osoby płci żeńskiej w liczbie od dwóch w górę włącznie w
    przeszłości odczuwały strach. A co?

    --
    ___________ (R)

  • 223. Data: 2002-12-02 20:39:14
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Znaczy to że ty niby jesteś guru i opisujesz wszystko obiektywnie?
    Nie. Opisuję tak samo jak każdy.

    --
    ___________ (R)

  • 224. Data: 2002-12-02 20:40:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Ha ha to pozwij mnie i tak jak arnold z pl.soc.seks wyślij mi prośbę o

    Nie Ciebie, tylko Konrada, nei ja, tylko Jola. Wyobraź sobie, że kiedyś
    pozwałem, sprawa przeszła, gość dostał umorzenie. Ale co mu rodzice w
    tyłek dali, to jego.

    > dobrowolne zapłacenie odszkodowania. Masz pojęcie o prawie? Nie jesteś osoba
    > publiczną i ciężko będzie ci udowodnić, iż np. Twój pracodawca czyta ta
    > grupę, a jeśli go wezwiesz na świadka do sądu to sam się zbłaźnisz w jego
    > oczach.

    Własnie pokazałeś, że nic nie rozumiesz, a prawa juz kompletnie nie
    znasz.

    > Poza tym zawsze dobry adwokat podciągnie to pod wyrażenie własnej opinii na
    > temat osoby bliżej nie znanej.

    Niestety, nie uda się.

    --
    ___________ (R)

  • 225. Data: 2002-12-02 20:41:02
    Od: "Demades" <c...@o...pl>

    > Po raz kolejny wykazałeś, że język polski jest dla Ciebie mało zbadaną
    > dżunglą. Ale nie martw się - łopaciarze też są potrzebni.

    Nie twierdzę że jest, ale życzę wszystkim moim równieśnikom żeby był dla
    nich tak zbadany jak dla mnie, pozatym literatura informatyczna nie zachywac
    swoim pięknem, a taką tylko czytam, po szkole mam tyle pracy że nie mogę
    sobie pozwolić na czytanie innej prasy, nad czym bardzo ubolewam :( twój
    język za to jest bardzo wyszukany, wnioskuję więc że masz za dużo wolnego
    czasu na czytanie różnego rodzaju prasy i książek(bezrobotny czy na
    zasiłku??) nie wydaje mi się abyś miał pracę (o ile pracujesz) dzięki której
    możesz doskonalić język polski i jednocześnie zarabiał tyle, że musisz
    płacić 30% podatków!! nie wiem dokładnie, ale o ile dobrze się orientuje to
    takie podatki płaci się przy zarobkach rzędu dziesiątek tysięcy, tak więc
    coś tu nie gra.
    Odnośnie łopaciarzy - nie pracuję przy łopacie, chyba że w ramach relaksu :)
    W jednej jednak sprawie zupełnie się z Tobą zgadzam, podatki są za wysokie,
    ludzie nie mają pieniędzy (a nawet jak mają to trzymają na kontach na
    "gorsze czasy") przez co nie ma ich rotacji, i tak to błędne koło się toczy!
    moim zdaniem dużą rolę odgrywają tutaj hipermarkety! pewnie, każdy się
    cieszy gdy może kupić wszystko w jednym miejscu, i do tego dużo taniej niż
    gdzie indziej, zaoszczędzić dzięki temu mnóstwo czasu itp. Ale jest jeszcze
    druga strona medalu: hipermarkety prześcigają się w promocjach, co jeden to
    niższe ceny, ale te niższe ceny skądś się biorą, dostawcy otrzymują niższe
    ceny za swoje produkty, przez to płacą mniej pracownikom, pracownicy mają
    mniej pieniędzy, kupują mniej, hipermarkety obniżają ceny, płacą mniej
    dostawcom........ Ciekawe jak długo to potrwa?? Nikt nie bierze pod uwagę,
    że gdyby nie hipermarkety zarabialibyśmy więcej, wbrew pozorom mielibyśmy
    więcej czasu, bo nie trzeba by pracować po 12h/dobe (bo juz do tego
    dochodzi) itd. A wszystko przez tych #$%#@! przy korycie !!!!!

  • 226. Data: 2002-12-02 20:41:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > haha cwaniaczek ;-))))))

    Haha, zgaszony.

    --
    ___________ (R)

  • 227. Data: 2002-12-02 20:42:02
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> zapodal(a):

    > Shrek co się czepiasz, ty też tylko animowany jesteś... :)

    To przez lenistwo. Nie chce mi sie sygnaturkowca skonfigurowac, ksywka mi
    sie podoba, a podpisywac imieniem i nazwiskiem za kazdym razem mi sie nie
    chce:)

    Shrek vel Łukasz Skorupka.

  • 228. Data: 2002-12-02 20:43:10
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Nie odpowiedziales na reszte pytan.

    Zadałeś jedno pytanie.

    > No jasne, a jak ktos powie do kandydata "ty glupi ch..." to bedzie to
    > sprawdzenie odpornosci na stres:)

    I tak niekiedy bywa. Szczególnie, kiedy masz rekrutację do call centers.

    --
    ___________ (R)

  • 229. Data: 2002-12-02 20:44:25
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Adam Płaszczyca! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    Wiecie co? Idzcie sobie na priv'a. Bo juz nudni jestescie.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 230. Data: 2002-12-02 20:44:32
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Wow zmiana zdania. Panowie i Panie pierwszy sukces... :)
    Pudło. Pokaż mi fragment, gdzie twierdzę, że jestem najlepszy.

    > Dolicz mnie! Ej a ja? No co ty, kurde jeszcze na żaden mój post nie
    > odpisałeś... elou tu jestem :) Normalnie czuję się zaniedbany. :P

    mam w zwyczaju ignorować posty poniżej poziomu idioty.

    --