PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Date: 18 Dec 2002 18:39:36 GMT
    Sender: Adam Plaszczyca <t...@o...waw.pdi.net>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > I co to ma do tematu dyskusji czyli bezrobotnych. Ci z ZUSu akurat
    > pracuja:). Zacznij odpowiadac na pytania a nie zadawac w kazdym poscie
    > kolejne.

    Naprowadzam Cię na rozwiązanie. Brak pracy oznacza, że nie ma chętnych,
    aby zapłacić za to, co pracą można wytworzyć. Jeżeli ludzie nie mają
    pieniędzy, to nie kupują, więc nie ma potrzeby wytwarzania, nie ma
    potrzeby pracy. Jest bezrobocie. Więc zabieramy tym, którzy mają
    pieniądze i dajemy tym, którzy nie mają pracy. W efekcie ludzie mają
    jeszcze mniej pieniędzy, jeszcze mniej kupują. jeszcze mniej trzeba
    wyprodukować, jeszcze mniej pracy trzeba i bezrobocie rośnie.
    W końcu następuje rewolucja, dyktatura, czy inny przewrót, państwo
    zmniejsza procent kradzieży, ludzie zaczynają wydawać, inni zaczynają
    produkować, aby zaspokoić potrzeby wydających, trzeba wyprodukować i
    jest praca.

    > Nie. Zgazdza sie w tym porownaniu USA to twoja mama a ty Polska. Problem w
    > tym, ze ty mozesz w takim ukladzie chciec co tylko ci sie podoba. No
    > chyba, ze przekonasz wszystkich emerytow (USA) do tego, zebysmy my nie
    > musieli splacac pieniedzy, ktore oni kiedys panstwu pozyczyli. Proste?

    RAchunek jest prosty - moi rodzice mają wierzytelnośc wobec następnego
    pokolenia. Więc ja, jako proporcjonalna część tego pokolenia chcę
    wykupić dług państwa wobec moich rodziców w zamian za dług mój wobec
    państwa. Inaczej mówiąc - chcę zdjąć z Państwa ciężar, jakim są moi
    rodzice i ja, a w zamian zostać zwolniony zpłacenia na moich rodziców i
    mnie.

    > Jasne twoje dzieci nie moga tez zostac narkomanami, bo twoja w tym glowa.
    Moja w tym głowa, żeby się nie stały.

    > Masz rowniez nieograniczona wladze nad losem i jak cos zaplanujesz to
    > napewno tak bedzie. Zapytaj ojca dowolnego narkomana, czy dopuszczal
    > mozliwosc, ze jego dziecko zostanie uzaleznionym. Sluchaj, ty naprawde
    > mozesz sobie planowac wszystko. I calkiem fajnie sobie planujesz. Tylko to
    > jak prognoza pogody na grodzien 2003 roku. Nie znasz mnostwa niewiadomych.

    Akurat rozmawiałem. I nie zam żadnego, który by nie popełnuł rażących
    błedów.
    Co do pogody, to jest to tylko kwestia zdolności przetwarzania danych -
    już obecnie można postawić bardzo dokłądną i wiarygodną prognozę, kłopot
    tylko, że prognozę na miesiąc do przodu liczy się półtora miesiąca.

    > Krol placi? Z wlasnej kieszeni? Zartujesz? A kiedy on tyle zarobil? A moze
    > ta kasa z podatkow... e napewno nie. Krol nie byl warcholem to zarobil a
    > teraz za ta kase utrzymuje panstwo bo taki z niego filantrop.

    Tam nie ma podatków.

    > No to masz przerabane. Polska ma w konstytucji zapisany ustroj
    > demokratyczny. W polaczeniu z twoim zdaniem powyzej daje to dowod, ze
    > leniwym zawsze bedzie tu lepiej. Wiec moze skoro im tak dobrze to sam sie
    > przenies na zasilek?

    Mam nieco większe aspiracje. Jakoś podoba mi się bycie aktywnym.

    > Zostan katolikiem w Arabii Saudyjskiej. Chyba ich tam mniej niz
    > przedsiebiorcow w Szwecji. I chyba Szwedzi ogolnie nie nazekaja na swoje
    > panstwo?

    Wyobraź sobie, że katolikiem w Arabii jest łatwiej być niż mahometaninem
    w Polsce.

    > To jest sprzecznosc. Jak ci dobrze to po co klamiesz bez przerwy jak ci
    > zle?
    Zle = mogło by być lepiej.

    --