PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-17 17:32:21
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > ZUS to forma podatku, tylko inaczej nazwanego. Ogólnie płacę około
    > 70% podatków na rózne cele.

    Alez wlasnie ci tlumacze, ze z zusu na bezrobotnych nie palcisz a z
    podatkow. Czegos sie tak tego zusu czepil. Placisz za to co poprzedni
    system przejadl.

    > Więc ja chcę zwolnić budżet państwa z łożenia na moja mamę, jak
    > również nie chcę, aby płacił cokolwiek za mnie. Jednocześnie chcę,
    > aby w zamian nie okradał mnie z pieniędzy które miałbym na te cele
    > wpłacać.

    Juz ci tlumaczylem. To co splacasz w ramach zusu to pozyczka zaciagnieta
    przez poprzednie rzady. Pozyczki sie splaca. Rownie dobrze ja moge chciec,
    zwolnic USA ze splacania kasy Polsce - cos tam pewnie wisza:), a w zamian
    niech oni zwolnia Polske ze splacania kasy im:) Teraz rozumiesz?

    > Jak ktoś sobie warchoła (takie dobre dziecko, mało pił i malo palił)
    > wychowa, to sam powinien na własnej skórze to odczuć.

    Hehe. Ile planujesz dzieci? I jak juz bedziesz cos konkretnego w tej
    psrawie robil to zadbaja o to, zeby nie brac sie za to w tym samym czasie
    co inni. Bo jak skoncza to swietne wychowanie w czasach ochlodzenia
    gospodarki moga sie okazac warcholami:) Szok no nie?

    > Monarchia.

    He? Pewny jestes? Tam nie ma warcholow co sie na petrodolary nie zalapali?
    Czy po prostu ci co sie zalapali maja ich gdzies?

    > Podałem Arabię, moga być jeszcze Emiraty. I wybacz, nie obchodzi mnie
    > 'większość'. Niech sobie głupia większośc kradnie i marnotrawi.

    Prosilem o panstwa cywilizowanie i bardziej demokratyczne. Wybacz ale np
    traktowanie kobiet i ludzi ktorzy maja inne poglady na temat tego, kto byl
    najwiekszym prorokiem w tych krajach wedlug mnie dyskwalifikuje je. Jakbys
    jeszcze podal panstwo, ktore zarowno wielkoscia, populacja i zasobami
    naturalnymi odpowiada choc troche Polsce. Ja dla odmiany moge podac takie
    w ktorym twoich metod nie zastosowano, a prawie wszystkim sie tam podoba -
    Szwecja.

    To sie przeprowadz. Wystarczy chciec i ruszyc tylek z kanapy zamiast
    narzekac:) Paszport masz? No chyba, ze cie nie chca.

    Pozdr. Shrek.