PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Z mojego punktu - powinienieś uciekać!
  • Data: 2002-12-17 07:45:38
    Temat: Z mojego punktu - powinienieś uciekać!
    Od: "Puław" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Juz nie mam sily w tym kraju. Mam wyksztalcenie marketingowe (licenjat),

    czyli nie masz wykształcenia

    > Albo cwaniaki,

    mają wymagania

    > albo za 500 zl

    jaka praca - taka płaca

    > zapieprzanie z wozkiem w pierdolonym

    ja bym cię nie zatrudnił.
    Z prymitywami nie gadam

    > Prosze o pomoc, bo w tym kraju juz nie widze przyszlosci.

    Nie potrafisz się odnaleźć w rzeczywistości
    Mówiłeś, że skończyłeś kurs marketingowy.
    Zareklamuj się odpowiednio - nie wulgaryzmami jw.

    > Wole zapieprzacz lopata w Holandii za 2500 zl niz znosic

    Jedź ambitniaku czym prędzej

    > humory niedowartosiowanego skurwysyna z zawodowym wyksztalceniem
    > (niepelnym - i jeszcze gosc nie potrafi sie wyslowic!),

    lepiej się źle wysławiać niż używać twojego języka

    > Prosze o wskazowki!

    Nie stanowisz dla mnie żadnej wartości.
    Jedź jak najszybciej