PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-17 21:21:55
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podałem Arabię, moga być jeszcze Emiraty. I wybacz, nie obchodzi mnie
    > 'większość'. Niech sobie głupia większośc kradnie i marnotrawi.

    Proszę kontynuować, czytam z zaciekawieniem .....

    .....i z taką nieśmiałością, Panie, czy stosunek wasalny będzie na
    miejscu, boś Ty Suweren Rzeczypospolitej Najjaśniejszy !

    Uniżony Dogbert, Twój podnóżek

    Nie jest prawdą, że ja Dogbert należałem do Nowej Klasy Rządzącej
    Dogberta, to pomówienie i niecne knowania niewiernych. Odszczekuję.