PracaGrupypl.praca.dyskusje › PHP = grosze

  • 21. Data: 2007-08-24 10:48:01
    Temat: Re: PHP = grosze
    Od: "e" <...@...e>

    bo w tym głównie się robi duże i odpowiedzialne systemy, jednak nie tylko.
    Nikt nie zaproponuje programiście php 1200zl za prace nad kluczowym

    systemem, a zdarzają się i takie. Oczywiście zgadzam się z tym co napisałeś

  • 22. Data: 2007-08-24 10:54:55
    Od: "e" <...@...e>

    hehe tu się zgodzę, jestem świeżo po powrocie wakacyjnym z Londynu.

    To na prawdę jest miasto w którym można sobie spokojnie mieszkać,

    mógłbym się tam przenieść, a dla porównania np do takiej Warszawy nigdy w
    życiu.

    różnica jest na ogromna.

  • 23. Data: 2007-08-24 11:09:12
    Od: "Lukasz" <l...@h...pl>

    A z punktu widzenia pracodawcy jednak wazne jest co i jak a nie w czym.
    Dobry programista opanuje nowy język w dwa tygodnie a umiejętności
    tworzenia dobrych algorytmów uczy się lata całe - nabywa z
    doświadczeniem.
    Nie ważne czy jest inżynierem, zoologiem czy kimtam.
    U nas w firmie pracują prawie sami "dawni technicy" i z tytułu
    doświadczenia to są goście co myślą i nigdy nie zaczynają pracy nad
    projektem od pytania "w czym to zrobić" tylko "jak" :))

    A dlaczego programistom PHP proponuje się małe stawki?
    Wg mnie dlatego że jest najwięcej programistów PHP i programistą nazywa
    siebie każdy Kto poczytał cokolwiek na www. nauka php w godzine .pl a
    tak naprawdę wielu z programowaniem Ma nie za dużo do czynienia.

    Pozdrawiam
    Lukasz Lech

  • 24. Data: 2007-08-24 11:20:24
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On 23 ago, 19:45, "bison" <b...@b...co> wrote:
    > Ale cieńko płacą niektóre firmy na Śląsku zatrudniające webmasterów (nie
    > wszystkie ale bardzo dużo).
    > Żeby proponować 1100zł na rękę albo 960 to jest po prostu śmiech na sali.

    To jest akurat kwestia tego, ze kazdy domorosly klepacz kodu stronek
    nazywa sie "programista PHP". A co do placy, to nie jest kwestia
    jezyka programowania, tylko tego co sie w nim robi. Niskie place sa za
    klepanie stronek.

  • 25. Data: 2007-08-24 11:31:54
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Lukasz wrote:

> [...]
    > Dobry programista opanuje nowy język w dwa tygodnie a umiejętności
    > tworzenia dobrych algorytmów uczy się lata całe - nabywa z

    A wiec problemu niskich stawek dla PHPowcow nie ma. Jesli nowy jezyk
    mozna opanowac w dwa tygodnie, niech wszyscy niezadowoleni opanuja w dwa
    tygodnie Jave lub dowolny inny jezyk, na ktory jest obecnie duzy popyt
    na rynku i zarabiaja znacznie wyzsze stawki, ktore maja dobrzy
    programisci technologii cieszacych sie popytem. O czym w ogole
    dyskutujemy? :)

> [...]
    > siebie każdy Kto poczytał cokolwiek na www. nauka php w godzine .pl a
    > tak naprawdę wielu z programowaniem Ma nie za dużo do czynienia.

    Zadaj sobie pytanie, dlaczego programistow PHP jest najwiecej. Otoz PHP
    jest stosunkowo latwe.
    Jesli chodzi o stawki, to na rynku istnieje powazna zaleznosc miedzy
    wysokoscia plac a wielkoscia projektu. Nie chce nikogo urazic, ale jest
    wiele rybek plywajacych w bajorku, ktore nie potrafia sobie wyobrazic
    oceanu i uwazaja, ze np. Allegro.pl to duzy projekt. Duze projekty to
    np. systemy kontroli lotow, software do sledzenia i analizowania
    zachowan klientow w duzych obiektach handlowych, zaawansowane
    oprogramowanie medyczne lub systemy dla lodzi podwodnych. Takich rzeczy
    nie pisze sie w PHP, poniewaz nie byloby to wydajne, z podobnych
    powodow, dla ktorych nie byloby wydajne pisanie tego w assemblerze. A
    to jest wlasnie ta dzialka rynku, w ktorej jest duza kasa.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 26. Data: 2007-08-24 12:17:20
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > A z punktu widzenia pracodawcy jednak wazne jest co i jak a nie w czym.
    > Dobry programista opanuje nowy język w dwa tygodnie

    Tylko składnię chyba.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2007-08-24 12:37:02
    Od: "Lukasz" <l...@h...pl>

    Jasne
    A jeśli jest dobrym programistą to tylko składnia mu potrzebna
    a umiejętność projektowania już przeca ma :))

    > --
    > Wojciech 'Proteus' Bańcer
    > p...@p...pl

    Pozdro
    Łukasz

  • 28. Data: 2007-08-24 12:53:56
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 24 Sie, 14:37, "Lukasz" <l...@h...pl> wrote:

    > Jasne
    > A jeśli jest dobrym programistą to tylko składnia mu potrzebna
    > a umiejętność projektowania już przeca ma :))

    rozumiem, ze znajomosc wszelkich bibliotek jezyka splywa na niego
    samoistnie na zasadzie blogoslawienstwa? :)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 29. Data: 2007-08-24 12:59:40
    Od: "PH" <h...@n...onecie>

    ComputerLand nazywa się teraz Sygnity ;-)

  • 30. Data: 2007-08-24 13:04:16
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Jasne
    > A jeśli jest dobrym programistą to tylko składnia mu potrzebna
    > a umiejętność projektowania już przeca ma :))

    Tak? To rozumiem, że za cztery tygodnie wylistujesz mi dobrze
    i odpowiesz na każde pytanie o:

    Rozszerzenia: mysql, mysqli, pdo, soap, session + znajomość różnic PHP4/PHP5.
    Klasa System.* w C#.NET
    Klasa System.* w Javie
    Moduły standardowe pythona.

    Oczywiście ze znajomością tak nieistotnych detali jak np. bezpieczeństwo danych,
    ochrona przed różnymi formami code- sql- whatever- injection itd. Oczywiście
    liczę na to, że będziesz stosował optymalny w danym języku kod,
    a nie podręcznikowy. 4 języki, po tydzień na każdy.

    To jak? :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl