PracaGrupypl.praca.dyskusje › pyt. o studia podyplomowe, zarządzanie projektem informatycznym

  • 1. Data: 2007-08-22 20:20:21
    Temat: pyt. o studia podyplomowe, zarządzanie projektem informatycznym
    Od: "Ochódzki" <j...@p...NIElubieSPAMUonet.pl>

    Witam

    Nie wiem czy kieruję to na właściwą grupę ale zastanawiam się nad studiami
    podyplomowymi z zarządzania projektami informatycznymi na UW. Jestem
    programistą z kilkuletnim doświadczeniem i chciałbym się rozwijac w kierunku
    "managerskim". Opis programu na stronie www jest dość lakoniczny ale wygląda
    zachęcająco.

    http://www.wz.uw.edu.pl/psm_2007/psm_zarzadz_projekt
    _Info/index.htm

    Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z studiami podyplomowymi managerskimi na
    UW? Jak podhcodzą do nich potencjalni pracodawcy? Z góry dzięki za opinie

    Pozdr.

    Ochódzki