PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mar-Ol i Bentom

  • 1. Data: 2007-08-23 18:03:47
    Temat: Mar-Ol i Bentom
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Witam

    Obecnie mam prace i to nawet za niezle pieniadze, ale daleko i stres tez
    jest dosyc spory. Zainteresowaly mnie obecnie oferty z firm Bentom i Mar-Ol.
    Ktos wie cos wiecej ponad to, co mozna wyczytac na ich www ?

    Interesuje mnie jak w tych firmach sie pracuje i ogolnie czy warto zawracac
    sobie nimi glowe.

  • 2. Data: 2007-08-23 20:39:12
    Temat: Re: Mar-Ol i Bentom
    Od: "Smash" <s...@a...niemamnie.pl>

    Użytkownik "Hankiel" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mar-Ol. Ktos wie cos wiecej ponad to, co mozna wyczytac na ich www ?
    >
    > Interesuje mnie jak w tych firmach sie pracuje i ogolnie czy warto

    Jeśli mówimy o firmie Bentom, w Koziegłowach, to swą opinię wtrącę.

    Firma z możliwościami rozwoju, ale nie dla ciebie tylko dla firmy, dwoch
    szefów, jeden jest dobrym biznesmanem (niestety bez własnego kręgosłupa, w
    pierwszym momencie robi dobre wrażenie), drugi jest, niestety kapciem,
    chamem, ale cóż, i z takimi trzeba pracować.

    Kompletny brak kultury organizacyjnej w firmie. Szef, z pracującą żoną czy
    też konkubiną, której słowo stało się w firmie chyba święte.
    no i brat konkubiny ( osioł) w dziale handlowym, człowiek po historii, bez
    polotu i energii, zajmujacy sie tylko wklepywaniem zamowien, probujacy
    "zarzadzać" działem,niestety porażka.

    Firma bez specjalistów, może poza jedną osobą.
    2 lata temu wielki exodus ludzi wartościowych z firmy

    No to sobie pojechałem, jad popuszczony.

    NA JAKIE STANOWISKO STARTUJESZ ?

  • 3. Data: 2007-08-23 21:13:46
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Smash" <s...@a...niemamnie.pl> napisał w wiadomości
    > NA JAKIE STANOWISKO STARTUJESZ ?

    Moze dokladnie nie bede pisal, ale chodzi o magazyn.

  • 4. Data: 2007-08-23 21:18:34
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

> [...]
    > "zarzadzać" działem,niestety porażka.
    >
    > Firma bez specjalistów, może poza jedną osobą.
    > 2 lata temu wielki exodus ludzi wartościowych z firmy

    Czyli juz wiem ze Bentom to raczej z deszczu pod rynne, a ktos wie cos o
    firmie Mar-Ol ? Chodzi o Poznan, ale oddzialy sa w calej polsce wiec moze
    ktos nieoniecznie z wlkp sie wypowie ?

  • 5. Data: 2007-08-25 19:22:17
    Od: "Busiensswoman" <b...@o...pl>

    > Czyli juz wiem ze Bentom to raczej z deszczu pod rynne, a ktos wie cos o
    > firmie Mar-Ol ? Chodzi o Poznan, ale oddzialy sa w calej polsce wiec moze
    > ktos nieoniecznie z wlkp sie wypowie ?

    Witaj,

    nie mogę powiedzieć nic złego o firmie Mar-ol - szczerze polecam;
    pracuję tutaj 6 lat i jestem bardzo zadowolona, awansowałam juz 2 razy -
    jesli jesteś specjalistą,
    chcesz pracować, angażujesz się w pracę i jesteś uczciwy to jest to właściwa
    firma dla Ciebie;

    wszelkich dodatkowych indo udzielę na priv

    pozdrawiam
    Basia