PracaGrupypl.praca.dyskusje › mł. analityk ds. testów - zarobki, pytania.. wawka.

  • 1. Data: 2007-08-22 17:28:28
    Temat: mł. analityk ds. testów - zarobki, pytania.. wawka.
    Od: "Mariusz Mazurek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ganiając od jednego do innego pracodawcy w poszukiwaniu metody na utrzymanie
    się, tj. pracy :), w końcu padło na Stolicę...
    Ze względu na to, że będzie to moja pierwsza rozmowa w Wawce mam kilka pytań,
    na które szukam odpowiedzi:
    1. na jakie zarobki mogę liczyć, tzn. co powiedzieć w trakcie rozmowy jeśli
    padnie takie pytanie. Pomijam kwestię tego, że różni ludzie mają różne ambicje
    i różnie cenią się. Chcę móc samodzielnie utrzymać się i raz na jakiś czas
    kupić coś nowego na grzbiet oraz mieć na dojazd do domu, czyli raczej norma
    jak na start.
    2. z jakimi pytaniami mogę się spotkać - nie chcę, żeby ktoś mi podał
    dokładnie na talerzu o co zostanę spytany, tylko mniej więcej jaka tematyka...
    może ktoś już był na takiej rozmowie, bo ogłoszenie pojawiało się już jakiś
    czas temu.

    Sytuacja wyglada tak: jestem właśnie po studiach na uniwerku, pracodawca to
    jedna z największych w kraju instytucji finansowych, stanowisko związane z IT.

    Wszelkie opinie mile przeczytam.

    Pozdrawiam,
    Mazi

  • 2. Data: 2007-08-24 07:32:39
    Temat: Re: mł. analityk ds. testów - zarobki, pytania.. wawka.
    Od: "janek" <k...@o...pl>

    "Mariusz Mazurek" wrote in message
> [...]
    > jedna z największych w kraju instytucji finansowych, stanowisko związane z

    Pytanie o zarobki nie jest najważniejsze. Jeśli tak jak piszesz to jedna z
    więszkych firm to samo pracowanie w tej firmie da ci niezłego kopa w wiedzy
    i doswiadczeniu, oczywiście w CV też to ci pomoże.

    Ile kaski? hmmm jak to piszą 1/3 samochodu ;-))) ale mała podpowiedź:
    1m2 mieszkania na ursynowie/kabaty ~10000zł
    Nowe budownictwo ~6000zł
    Piwo w knajpach od 6-10zł
    Sieciówka (bilet miesiączny 66zł)
    Wynajecie mieszkania w rozsądnej okolicy od 1000zł (chyba że firma mieści
    się na obrzeżach)
    1 raz w tygodniu PKP do domu w obie strony xx zł
    Dziennie na jedzenie od 10zł
    itd itd
    Podsumuj wydatki i ci wyjdzie ile masz zarabiać...
    Ciesz się, że nie masz dzieci, jeszcze... ;-)

    Jeśli nie masz doświadczenia w tej dziedzinie to raczej nie licz na dużą
    kaskę...

    Nie ucz się odpowiedzi na pytania, zadają pytanie to odpowiesz zgodnie z
    prawdą. Nie kręć. Bardzo łatwo to potem sprawdzić.
    Pytanie (to już chyba legendarne): Jak byś policzył wszystkie kioski/stacje
    benzynowe/etc w Warszawie?
    Co zrobisz jeśli masz w pracy ważny projekt, wykonanie na za dwa dni i
    właśnie ciężko zachoruje ci mama?
    Czy może pan jutro wyjechać na 3 miesiące do Hiszpanii?
    Jaki jest obecnie najszybszy samochód? (lub podobne ;-)

    Powodzenia,
    janek

  • 3. Data: 2007-08-24 09:45:53
    Od: "mk" <n...@l...pl>

> [...]
    > Czy może pan jutro wyjechać na 3 miesiące do Hiszpanii?
    > Jaki jest obecnie najszybszy samochód? (lub podobne ;-)

    Btw. Legendarnych pytań to słyszałem kiedyś o takim:
    Czy krzyczy Pan (i) podczas orgazmu? :)

    mk

  • 4. Data: 2007-08-24 22:11:29
    Od: "Mariusz Mazurek" <j...@W...gazeta.pl>

    mk <n...@l...pl> napisał(a):

    > kioski/stacje
    >

    > Btw. Legendarnych pytań to słyszałem kiedyś o takim:
    > Czy krzyczy Pan (i) podczas orgazmu? :)

    heh, kupe glupot i ja slyszalem, ale jak mnie mama uczyla - w legendy nie
    wierze, bardziej w konkrety.

    juz po wszystkim, milo sie rozmawialo i cala rozmowa byla na odpowiednim
    poziomie, przyjemnie raz na jakis czas pojsc i pogadac z normalnymi ludzmi, a
    nie rozwiazywac jakies imbecylne zadania (pozdrowienia dla zalogi eldorado),
    ktore o niczym konkretnym nie swiadcza.

    pytanie o zarobki najwazniejsze nie jest, ale jest to jedno z nielicznych, na
    ktore mozna i nalezy sie przygotowac - bo zwykle pojawia sie.

  • 5. Data: 2007-08-24 22:13:36
    Od: "Mariusz Mazurek" <j...@W...gazeta.pl>

    > Powodzenia,
    > janek

    thnx za konstruktywna opinie - przeczytana po fakcie, ale zawsze milo zobaczyc
    reakcje na psotawiony temat. odnosnie zarobkow to w sumie postapilem
    analogicznie jak opisales - skalkulowalem :)