PracaGrupypl.praca.dyskusje › PHP = grosze

  • 1. Data: 2007-08-23 17:45:14
    Temat: PHP = grosze
    Od: "bison" <b...@b...co>

    Ale cieńko płacą niektóre firmy na Śląsku zatrudniające webmasterów (nie
    wszystkie ale bardzo dużo).
    Żeby proponować 1100zł na rękę albo 960 to jest po prostu śmiech na sali.
    Jednemu szefowi na rozmowie kwalifikacyjnej powiedziałem wprost że to są
    kpiny.
    A wymagania mają duże i chcą żeby trzaskać im mega strony w mega krótkim
    czasie.

    Tak wogóle to mówią że informatyków brakuje a tymczasem na Śląsku jest ich
    zatrzęsienie
    a w praktyce jak nie wymiatasz to nie zarabiasz.

  • 2. Data: 2007-08-23 18:05:00
    Temat: Re: PHP = grosze
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Użytkownik "bison" <b...@b...co> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrzęsienie
    > a w praktyce jak nie wymiatasz to nie zarabiasz.

    hehe - trzeba bylo zrobic uprawnienia na wozki widlowe

  • 3. Data: 2007-08-23 18:20:38
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 23 Sie, 19:45, "bison" <b...@b...co> wrote:
> [...]
    > zatrzęsienie
    > a w praktyce jak nie wymiatasz to nie zarabiasz.

    naucz sie j2ee i uderz np do computerlandu, comarchu, prokomu czy
    podobnego.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2007-08-23 19:25:16
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    > naucz sie j2ee i uderz np do computerlandu, comarchu, prokomu czy
    > podobnego.

    badz [z tego co wiem, troche mniej platnego w polsce w porownaniu do
    j2ee] .net'a [asp.net jesli Cie tworzenie stron interesuje], ja
    natomiast odradzam Ci prace w wielkich molohach, no, ale to moje
    zdanie :)

    pozdr.

  • 5. Data: 2007-08-23 19:41:39
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    bison pisze:
    > a w praktyce jak nie wymiatasz to nie zarabiasz.

    no, ale to chyba nie tylko w PHP

    --
    MZ

  • 6. Data: 2007-08-23 20:17:46
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    bison wrote:
    > Ale cien~ko p^(3)ac? niektóre firmy na ?l?sku zatrudniaj?ce webmasterów (nie
    > wszystkie ale bardzo du?o).
    > ?eby proponowa? 1100z^(3) na re^ke^ albo 960 to jest po prostu ?miech na sali.

    Z jakiego miasta jesteś? Ja szukam teraz dobrego programisty PHP w
    Sosnowcu. *Odpowiedniemu* kandydatowi zaoferuję dużo więcej niż
    wspomniane 1100zł.

    Jak jesteś zainteresowany i naprawdę dobry to wyślij mi CV na
    w...@w...ie
    Gdyby jakiś inny grupowicz był zainteresowany to też zapraszam.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski

  • 7. Data: 2007-08-23 20:35:15
    Od: radzaw <r...@p...fm>

    Hello bison,

> [...]
    > sali.
    > A wymagania mają duże i chcą żeby trzaskać im mega strony w mega

    "webmaster" - a co to za stanowisko ? czy to osoba od wszystkiego - grafika+kod+baza
    i do tego zeby byl adminem, znal flasha i wogole szukal klientow ? No to
    sie nie dziwie ze chca dac 1000 pln, skoro nawet nie maja pojecia o temacie
    :)
    Wazna jest specjalizacja - robic jedno, ale dobrze. Jakos nie znam nikogo
    kto robil by wszystko i przy tym dobrze zarabial...

  • 8. Data: 2007-08-23 20:50:56
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "bison" <b...@b...co> napisał w wiadomości
    > Ale cieńko płacą niektóre firmy na Śląsku zatrudniające webmasterów (nie
    > wszystkie ale bardzo dużo).
    Kiedyś pracowałem na Śląsku jako programista. Na rękę miałem jakies 1700 - 1800.
    Teraz za to samo w Warszawie mam ponad 2 razy tyle

  • 9. Data: 2007-08-23 21:03:08
    Od: "e" <...@...e>

    no to niech sobie szuka, są takie firmy
    pamiętam jak PlaySoft szukał programistów
    oferował 1500netto ludziom po politechnice,
    nawet wiem ze znajdywali chociaż chyba w większości
    ludzi, dla których szczytem osiągnięć jest napisanie węża.
    Grunt to mieć to w dupie i szukać dalej, są znacznie lepiej
    płatne stanowiska.
    Ja teraz zamierzam wystawić CV na jakimś "pracuj" ale wpisze
    oczekiwane wynagrodzenie 12000 brutto i
    będę miał spokój od chodzenia na głupawe rozmowy
    Jak się ktoś zgłosi to może skok w bok ;-) hehe
    (tylko ja robie w javie i c++)

  • 10. Data: 2007-08-23 21:04:47

    > (tylko ja robie w javie i c++)

    nie mniej trzeba też zawsze pamiętać że ważne jest nie to w czym
    ale co się pisze