PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ówczesny rynek pracy jest jaki jest.

  • 1. Data: 2002-03-13 09:53:23
    Temat: Ówczesny rynek pracy jest jaki jest.
    Od: "Praca" <h...@o...pl>

    Hello matie,

    co ty pierd....!? jak slysze takie slowa to mi socjalizm przed oczami
    staje. myslisz, ze jak koles ma przyjaciela, ktory szuka pracy i zrobi
    jakis projekt za 2k w ciagu miesiaca i jakiegos kolesia z ulicy, ktory
    mu to zrobi w tydzien to zatrudni przyjaciela, zeby bylo "po
    znajomosci" ?!?!?!

    silniejszy zwycieza, takie jest prawo natury. eot.

    --
    Best regards,
    m3fist0 mailto:m...@g...pl

  • 2. Data: 2002-03-13 19:10:31
    Temat: Re: Ówczesny rynek pracy jest jaki jest.
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.pl>

    > kolega gry chce pisac? :P
    Nie, ale to przykład oprogramowania z którym łatwo wejść na rynek. Bo jak
    gre dobrą napiszesz to głupią to (przepraszam, za wyrażenie) gupole a napisz
    najlepszy OS a zainstaluje go 0,0001% ludzi... niewdzięczna robota!

    > cos kolega polityczny?
    Tak, mam na ten temat trochę do powiedzenia.

    > czy moze sie naogladal telewizji ?
    Nielubie jak się mną manipuluję, jak się chce czegoś dowiedzieć to albo
    należy popatrzeć w przepisy, podatki, ustawy albo spytać się kogoś komu się
    ufa (osobiście drugi wariant dla mnie jest niemożliwy...)

    > też mialem kiedys marzenia, ideały - prawdziwe życie jest inne..
    przekonasz
    > sie wkrótce
    Marzenia mam, ale takie które się kalkulują... ideałów niemam.
    I jeszcze jedno mam: nadzieję :-)))

    > dziwne , ja spotykam cały czas...
    Ty jesteś z wrocławia (tak z nagłówka by wynikało)? Muszę się tam
    przejechać...

    > nawzajem

    Dziękuję bardzo.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-03-13 21:46:36
    Temat: Re: Ówczesny rynek pracy jest jaki jest. [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    > Jakoś nie widzę bogatych pasjonatów.
    > Prędzej niedouczonych z układami.
    To dobrze widzisz, ale to trzeba zmienić...

    > Przemyśl to stukając w kalwiaturkę kompa.
    No cóż mam na to całą noc (tzn. w nocy będę spał a nie siedział przy
    kompie!)...

  • 4. Data: 2002-03-14 20:38:47
    Od: "World Club" <c...@p...pl>

    Użytkownik Praca <h...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6n7i1$nc7$...@n...tpi.pl...
    > Ówczesny rynek pracy jest jaki jest. Nikt Ci nie pomoże, jeśli nie
    pomożesz
    > sobie sam. Kaszka manna z nieba nie leci;-) Napisz- jeśli nie boisz się zm
    > ian w życiu. Pomogę Ci, nauczę..Nie szukam osób, które czekają na
    8-godzinny
    > etat i pracę. Szukam osób, które chcą zarabiać a nie tylko pracować.

    Może tak konkretniej na łamach listy?
    co to za praca?
    za ile?
    jakie inwestycje?( jeśli są )
    gdzie?
    itd.
    :-)

    >Napisz- jeśli nie boisz się zm
    > ian w życiu.

    na lepsze?

    pzdr
    Krzysztof
    http://chrisart.w.interia.pl
    http://clubworld.republika.pl

  • 5. Data: 2002-03-17 10:39:50
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "World Club" <c...@p...pl> wrote in message
    > Może tak konkretniej na łamach listy?
    > co to za praca?
    > za ile?
    > jakie inwestycje?( jeśli są )
    > gdzie?
    > itd.
    > :-)

    Nawet nie pytaj. Ogloszenie nie zawierajace konkretow, tylko odwolujace sie
    do ogolnie rozumianej potrzeby zarabiania, same ogolniki a la Amway ... tego
    nalezy unikac, a nie pytac dalej.
    Swoja droga umiejetnosc czytania ogloszen, to niezwykle cenna w dzisiejszych
    czasach umiejetnosc (zeby sie nie wpakowac w tarapaty). To akurat bylo dosc
    ewidentne, ale z innymi bywa roznie.
    W "Jak szukac pracy" Gesterna sa podane konkretne przyklady ogloszen (z
    Wyborczej), z opisem i musze przyznac, ze sama bylam zaskoczona, jak po
    przeczytaniu opisu do ogloszenia sprawa stawala sie jasna, podczas gdy
    czytajac samo ogloszenie latwo sie problemow nie zauwazalo.
    Oczywiscie ta lekcja ma sens tylko, jesli sie najpierw sprobuje wyciagnac
    wlasne wnioski, a dopiero potem przeczyta opis.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 6. Data: 2002-03-19 16:04:04
    Od: "Krzysztof" <c...@p...pl>

    Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a71rko$8uv$...@n...tpi.pl...
> [...]
    sie
    > do ogolnie rozumianej potrzeby zarabiania, same ogolniki a la Amway ...

    Chyba większość ludzi źle sobie kojarzy działalność MLM stąd te ogólniki w
    anonsach pewnych firm, ale wydaje mi się, iż nie należy ich z góry skreślać.
    Całkiem spora grupa osób zarabia w taki sposób i zapewne nie zmieniła by tej
    pracy na żadną inną, to kwestia nastawienia i motywacji.
    Duża część społeczeństwa z niechęcią odnosi się do pracy na własny rachunek
    i do wynagradzania prowizyjnego, nie rozumieją lub błędnie rozumieją zasady
    pracy w takich systemach, a przecież to też jest sposób na życie i
    zarabianie.
    Co do Amwaya to fakt, że sposób szkolenia chętnych i cała ta propaganda jest
    bardzo prymitywna, typowo amerykańska i powierzchowna, ale po odrzuceniu
    plew wychodzi całkiem sensowny system zarabiania. Trzeba tylko (pomimo
    niechęci) to dojrzeć...
    Ja lubię drążyć :-) czasami niechcący można trafić na coś godnego uwagi.
    Pewne firmy lubią się maskować co jest sposobem wstępnej selekcji.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 7. Data: 2002-03-19 21:49:49
    Od: "RoiBotCo" <r...@o...pl>

    Użytkownik Krzysztof <c...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a77ng8$je7$...@f...man.torun.pl...

> [...]
    > Ja lubię drążyć :-) czasami niechcący można trafić na coś godnego uwagi.
    > Pewne firmy lubią się maskować co jest sposobem wstępnej selekcji.

    No nie ma jak użytkownik Limfo > w temacie przeczytajcie i napiszcie co sa
    dzicie>>> To sie nazywa zarobek !!! >>>

  • 8. Data: 2002-03-20 19:27:18
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Krzysztof" <c...@p...pl> wrote in message

> [...]
    zasady
    > pracy w takich systemach, a przecież to też jest sposób na życie i

    Praca na wlasny rachunek i wynagrodzenie prowizyjne mi w tym ogloszeniu nie
    przeszkadzaja.
    Raczej brak szczegolow, na czym ta praca mialaby polegac, czym zajmuje sie
    firma, tylko zachecanie nieograniczonymi zarobkami. Niestety w czasach
    recesji, kiedy pracodawcy nie musza dlugo szukac pracownikow za tego typu
    ogloszeniami moga kryc sie oszusci wykorzystujacy ludzka desperacje. Ktos
    kto uczciwie szuka pracownika lub wspolpracownika zwykle uczciwie mowi,
    czego sie spodziewa od niego i na co kandydat moze liczyc, a nie mami
    zarobkami.

    > Ja lubię drążyć :-) czasami niechcący można trafić na coś godnego uwagi.
    Czasami... W niektorych wypadkach ktos moze sformulowac w ten sposob
    ogloszenie przez nieporadnosc, a nie ze zlej woli.

    > Pewne firmy lubią się maskować co jest sposobem wstępnej selekcji.
    Doradzalabym stosowanie wstepnej selekcji rowniez pracownikom.
    Brak informacji o charakterze samej pracy, cechach potencjalnego pracownika,
    branzy itp. swiadczy o firmie tak samo zle, jak brudne paznokcie o
    kandydacie na pracownika.

    Pozdrawiam,
    Marta

  • 9. Data: 2002-03-21 12:27:43
    Od: "Krzysztof" <c...@p...pl>

    Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a7anlk$e2t$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > kto uczciwie szuka pracownika lub wspolpracownika zwykle uczciwie mowi,
    > czego sie spodziewa od niego i na co kandydat moze liczyc, a nie mami

    To fakt, większość ludzi preferuje konkretne informacje i przede wszystkim
    uczciwość, ale takie jak powyższe ogłoszenia też mają swoich odbiorców,
    którzy domyślają się o co chodzi. Pytać chyba jednak warto, firma powinna
    publicznie uczciwie odpowiedzieć, zaoszczędzi to czasu i nerwów innym
    zainteresowanym.

    > Czasami... W niektorych wypadkach ktos moze sformulowac w ten sposob
    > ogloszenie przez nieporadnosc, a nie ze zlej woli.

    Ja bym to nazwał psychologią (choć pewnie zdarzają się przypadki złej woli)
    nastawioną na konkretny typ ludzi. Wolę nie zakładać, że wszyscy są
    oszustami, i nie przejmować się zbytnio jeśli trafię na oszusta, zawsze jest
    jakieś wyjście.

> [...]
    pracownika,
    > branzy itp. swiadczy o firmie tak samo zle, jak brudne paznokcie o

    Dobra rada, jeśli ktoś wie czego naprawdę chce, to może i powinien się
    szanować (przynajmniej teoretycznie i w pewnych granicach :-))

    Pozdrawiam
    Krzysiek