PracaGrupypl.praca.dyskusjeÓwczesny rynek pracy jest jaki jest. › Re: Ówczesny rynek pracy jest jaki jest.
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ówczesny rynek pracy jest jaki jest.
    Date: Wed, 13 Mar 2002 20:10:31 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pq65.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    > kolega gry chce pisac? :P
    Nie, ale to przykład oprogramowania z którym łatwo wejść na rynek. Bo jak
    gre dobrą napiszesz to głupią to (przepraszam, za wyrażenie) gupole a napisz
    najlepszy OS a zainstaluje go 0,0001% ludzi... niewdzięczna robota!

    > cos kolega polityczny?
    Tak, mam na ten temat trochę do powiedzenia.

    > czy moze sie naogladal telewizji ?
    Nielubie jak się mną manipuluję, jak się chce czegoś dowiedzieć to albo
    należy popatrzeć w przepisy, podatki, ustawy albo spytać się kogoś komu się
    ufa (osobiście drugi wariant dla mnie jest niemożliwy...)

    > też mialem kiedys marzenia, ideały - prawdziwe życie jest inne..
    przekonasz
    > sie wkrótce
    Marzenia mam, ale takie które się kalkulują... ideałów niemam.
    I jeszcze jedno mam: nadzieję :-)))

    > dziwne , ja spotykam cały czas...
    Ty jesteś z wrocławia (tak z nagłówka by wynikało)? Muszę się tam
    przejechać...

    > nawzajem

    Dziękuję bardzo.

    Pozdrawiam.