PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop okolicznościowy

  • 1. Data: 2002-03-13 07:38:41
    Temat: urlop okolicznościowy
    Od: "Jacek K." <j...@l...com.pl>

    p...@h...com wrote:
    > Hey,
    > Czy komus z was udalo sie znalesc prace w jakiejs dziedzinie informatyki?
    > Ja skonczylem studia w polowie stycznia i z praca krucho.

    A tak zapytam jeszcze z ciekawosci. Ile swoich ofert wyslales do firm do
    tej pory ??? Bo jak wyslales 200 (dwiescie) i zadnego odzewu to owszem
    krucho. A jak 3 (trzy) to...

    Pozdrowka
    Pawel

  • 2. Data: 2002-03-13 08:25:42
    Temat: Re: urlop okolicznościowy
    Od: eReS <s...@n...address>

    Tadeusz Kowalski wrote:
    > Szczerze? W Monachium.

    Dokladnie! Jeszcze mozna w Warszawie, Frankfurcie, Zachodnie US,
    Zabolandia...

    Pawel

  • 3. Data: 2002-03-14 07:02:39
    Od: <p...@p...onet.pl>

    "Rafal Neumann" <n...@s...pl> wrote in message
    [...] studia informatyczne
    > powinny trwac max 3 lata bo i tak samemu sie trzeba nauczyc - a technika
    > pedzi jak szalona ...

    Niech sobie pędzi. Nowinki technologiczne mają to do siebie że przychodzą
    i odchodzą, a solidnych podstaw ze studiów nic nie zastąpi.

    > racje maja tez koledzy - polska nie krajem dla "pasjonatow" - raczej
    > USA,Niemcy kraje z czolowki technologicznej,tam bardziej sie liczy ze
    "wiesz
    > jak" niz "chyba wiesz jak" [...]
    > bo IT to nie branzna gdzie mozesz sciemniac jak w marketingu,albo
    > wiesz albo nie wiesz
    > albo wiesz jak skonfigurowac router albo nie wiesz,albo wiesz jak
    > administrowac linuxem albo nie wiesz

    Bynajmniej. Możesz jeszcze wiedzieć tylko trochę, albo wiedzieć, gdzie
    leży podręcznik.
    Tak się składa, że pracowałem z programistami z USA - to nie jest żadna
    czołówka technologiczna. Przeciętny programista wie co najwyżej tyle,
    ile jest mu absolutnie niezbędne, a nawet mniej.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.