PracaGrupypl.praca.dyskusjeÓwczesny rynek pracy jest jaki jest. › Re: Ówczesny rynek pracy jest jaki jest.
    From: "Krzysztof" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ówczesny rynek pracy jest jaki jest.
    Date: Tue, 19 Mar 2002 17:04:04 +0100

    Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a71rko$8uv$...@n...tpi.pl...
    > Nawet nie pytaj. Ogloszenie nie zawierajace konkretow, tylko odwolujace
    sie
    > do ogolnie rozumianej potrzeby zarabiania, same ogolniki a la Amway ...
    tego
    > nalezy unikac, a nie pytac dalej.

    Chyba większość ludzi źle sobie kojarzy działalność MLM stąd te ogólniki w
    anonsach pewnych firm, ale wydaje mi się, iż nie należy ich z góry skreślać.
    Całkiem spora grupa osób zarabia w taki sposób i zapewne nie zmieniła by tej
    pracy na żadną inną, to kwestia nastawienia i motywacji.
    Duża część społeczeństwa z niechęcią odnosi się do pracy na własny rachunek
    i do wynagradzania prowizyjnego, nie rozumieją lub błędnie rozumieją zasady
    pracy w takich systemach, a przecież to też jest sposób na życie i
    zarabianie.
    Co do Amwaya to fakt, że sposób szkolenia chętnych i cała ta propaganda jest
    bardzo prymitywna, typowo amerykańska i powierzchowna, ale po odrzuceniu
    plew wychodzi całkiem sensowny system zarabiania. Trzeba tylko (pomimo
    niechęci) to dojrzeć...
    Ja lubię drążyć :-) czasami niechcący można trafić na coś godnego uwagi.
    Pewne firmy lubią się maskować co jest sposobem wstępnej selekcji.

    Pozdrawiam
    Krzysiek