PracaGrupypl.praca.dyskusjeÓwczesny rynek pracy jest jaki jest. › Re: Ówczesny rynek pracy jest jaki jest.
    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ówczesny rynek pracy jest jaki jest.
    Date: Wed, 20 Mar 2002 20:27:18 +0100

    "Krzysztof" <c...@p...pl> wrote in message
    news:a77ng8$je7$1@flis.man.torun.pl...

    > Duża część społeczeństwa z niechęcią odnosi się do pracy na własny
    rachunek
    > i do wynagradzania prowizyjnego, nie rozumieją lub błędnie rozumieją
    zasady
    > pracy w takich systemach, a przecież to też jest sposób na życie i
    > zarabianie.

    Praca na wlasny rachunek i wynagrodzenie prowizyjne mi w tym ogloszeniu nie
    przeszkadzaja.
    Raczej brak szczegolow, na czym ta praca mialaby polegac, czym zajmuje sie
    firma, tylko zachecanie nieograniczonymi zarobkami. Niestety w czasach
    recesji, kiedy pracodawcy nie musza dlugo szukac pracownikow za tego typu
    ogloszeniami moga kryc sie oszusci wykorzystujacy ludzka desperacje. Ktos
    kto uczciwie szuka pracownika lub wspolpracownika zwykle uczciwie mowi,
    czego sie spodziewa od niego i na co kandydat moze liczyc, a nie mami
    zarobkami.

    > Ja lubię drążyć :-) czasami niechcący można trafić na coś godnego uwagi.
    Czasami... W niektorych wypadkach ktos moze sformulowac w ten sposob
    ogloszenie przez nieporadnosc, a nie ze zlej woli.

    > Pewne firmy lubią się maskować co jest sposobem wstępnej selekcji.
    Doradzalabym stosowanie wstepnej selekcji rowniez pracownikom.
    Brak informacji o charakterze samej pracy, cechach potencjalnego pracownika,
    branzy itp. swiadczy o firmie tak samo zle, jak brudne paznokcie o
    kandydacie na pracownika.

    Pozdrawiam,
    Marta