PracaGrupypl.praca.dyskusjeÓwczesny rynek pracy jest jaki jest. › Ówczesny rynek pracy jest jaki jest.
    From: "Praca" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ówczesny rynek pracy jest jaki jest.
    Date: Wed, 13 Mar 2002 10:53:23 +0100

    Hello matie,

    co ty pierd....!? jak slysze takie slowa to mi socjalizm przed oczami
    staje. myslisz, ze jak koles ma przyjaciela, ktory szuka pracy i zrobi
    jakis projekt za 2k w ciagu miesiaca i jakiegos kolesia z ulicy, ktory
    mu to zrobi w tydzien to zatrudni przyjaciela, zeby bylo "po
    znajomosci" ?!?!?!

    silniejszy zwycieza, takie jest prawo natury. eot.

    --
    Best regards,
    m3fist0 mailto:m...@g...pl