PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ostrzezenie - Union-2000

  • 1. Data: 2002-12-22 01:43:35
    Temat: Ostrzezenie - Union-2000
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Dzis w ogloszeniach wyborczej (www a nie papierowej) pokazalo sie
    ogloszenie firmy Union-2000. Po sprawdzeniu w google znalazlem ich
    stroniczke (http://union.wizytowka.pl/) z identyczna czescia tekstu jak
    w ogloszeniu (dotyczy tylko pierwszych 2. zdan). W skrocie jest to albo
    czyste naciaganie albo glupia piramida. A najbardziej chamskie z tego,
    ze czesc tej kasy (patrz wlasciciel konta subdealera na dole postu)
    bierze prawdopodobnie Ruch Obrony Bezrobotnych bedacy wg strony
    http://strony.wp.pl/wp/kce-kpn/kkw.htm czescia oslawionego ostatnio
    (wtargniecie do Sejmu) Ruchu Obrony Bezrobotnych RP. Wizytowka w skrocie:

    ENTER "UNION-2000"

    Witamy i zapraszamy do pracy w " UNION-2000 ". Tak moi Państwo
    prawdziwej pracy z ZUS- em i podatkami, bez chałupnictwa i gier. Bowiem
    w "UNION-2000" kapitał pierwotny powstaje z wykupienia udziałów,
    natomiast kapitał wtórny jest wypłacany pracownikom z codziennego obrotu
    pieniędzmi, co powoduje stałą płynność finansową firmy. (...) Ponieważ
    testowo dwie warszawianki: 18 letnia Katarzyna Łęcka i 19 letnia Joanna
    Skrzynka po o?miu tygodniach pracy, rozpoczęły działalność na 100% tzn.
    opłacajš: składki ZUS, płacš ryczałtowy podatek dochodowy, ubezpieczenie
    na życie i składkę emerytalnš II filar. Jak to się stało? Po prostu
    pienišdze w/w dziewczyn zaczęły wytwarzać kapitał wtórny poprzez
    codzienne inwestowanie. Zgodnie z procedurami " UNION-2000". W/w
    nastolatki miały na dzień 31 grudnia 1999r. następujšce salda na kontach
    bankowych, odpowiednio Katarzyna 7550 zł i Joanna 8122 zł. Obie
    dziewczyny są uczennicami warszawskich liceów ogólnokształcšcych. Na
    gwiazdkę obie dziewczyny mogły sobie sprawić prezent w postaci
    komputerów osobistych.
    "UNION-2000" to świadome, ciągłe przetwarzanie środków, poprzez ich
    inwestowanie oraz transferowanie za pośrednictwem Polskich Banków
    Komercyjnych i Polskiej Poczty S.A. (I dalej taki sam belkot)

    Jak wykupujemy udział "UNION-2000"
    Przesyłamy 20zł na adres dealera i 5zł na adres subdealera w terminie 10
    dni (data stempla pocztowego)

    DEALER
    Pocztowa 9/1312
    40-001 Katowice 1
    nazwa konta - Pająk
    nazwa banku - PKO BP
    numer rachunku - 50-102055581111-109060500007
    (Proszę wpłacać na konto)

    SUBDEALER
    Obywatelski Ruch Obrony Bezrobotnych
    PKO BP
    1610202313-105830133
    (Proszę wpłacać na konto)

    Flyer

  • 2. Data: 2002-12-22 03:45:34
    Temat: Re: Ostrzezenie - Union-2000
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    flyer wrote:
    > ENTER "UNION-2000"
    > Jak wykupujemy udział "UNION-2000"
    > Przesyłamy 20zł na adres dealera i 5zł na adres subdealera w terminie
> [...]

    He he ! ;-)
    Jak mi jakiś spamer to (no, mocno podobne) na konto przysłał, to tak mu
    kota pogoniłem (kulturalnie oczywiście), że tylko bąknął "przepraszam"
    (chwali się, zdobył sie na ten gest, nie wnikam, czy prawdziwie) i spadł
    w podskokach.
    Jego szczęście, bo w przeciwnym razu chętnie spowodowałbym wysłanie mu
    wizytówki p. A. Buse, wiemy, kto to.

    --
    Y.