PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk - pytanie

  • 1. Data: 2002-12-21 20:05:58
    Temat: Informatyk - pytanie
    Od: "Greg_L" <greg_l@USUN_TO.poczta.gazeta.pl>

    Przepraszam jeśli było, ale to jest pilna sprawa.

    "Informatyka, zatrudnię, - tu adres firmy i telefon ..."

    Właśnie czytałem tego ogłoszenia i zastanawiam, jaka jest praca i obowiązki
    informatyka. Chciałbym być przygotowany do spotkania z pracodawcą.

    Greg_L

  • 2. Data: 2002-12-21 20:44:46
    Temat: Re: Informatyk - pytanie
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

> [...]
    obowiązki
    > informatyka. Chciałbym być przygotowany do spotkania z pracodawcą.

    zabradzo ogólne , nie ma jak sie przygotować to tak jak mechanika zatrudnię
    maszyn drukarskich , dziewiarskich , samochodów , sprzętu AGD , okrętowego

    najlepiej wyspac się , ogolić , umyć zęby i słuchać ich wymagań
    (moża 2 piwa przed snem na lepszy sen)

    powodzenia

    wesołych świąt

    rafal

  • 3. Data: 2002-12-21 20:45:44
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    > Właśnie czytałem tego ogłoszenia i zastanawiam, jaka jest praca i
    obowiązki
    > informatyka.

    Praca i obowiazki kreca sie w okol przetwarzania danych.
    Pozdrawiam
    Domin

  • 4. Data: 2002-12-21 21:42:46
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Greg_L" <greg_l@USUN_TO.poczta.gazeta.pl> writes:

> [...]
    >
    > Właśnie czytałem tego ogłoszenia i zastanawiam, jaka jest praca i obowiązki
    > informatyka. Chciałbym być przygotowany do spotkania z pracodawcą.

    a nie mozesz tam zadzwonic i sie po prostu zapytac?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2002-12-21 22:24:07
    Temat: Dziękuję
    Od: "Greg_L" <greg_l@USUN_TO.poczta.gazeta.pl>

    Dziękuję bardzo.

    Grzegorz Łobacz, Gliwice

  • 6. Data: 2002-12-22 10:33:58
    Od: "Krzysiek.M" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Greg_L" <greg_l@USUN_TO.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    obowiązki
    > informatyka. Chciałbym być przygotowany do spotkania z pracodawcą.

    kiedyś odpowiedziałem na takie ogłoszenie.... "informatyk" znaczylo wtedy
    kogoś kto glównie będzie coś wklepywał do systemu komputerowego a w chwilach
    wolnych zajmie się ogólnie siecią komputerową w firmie, stroną internetową
    itp. No oczywiście, pensja też marna i zero rozwoju więc zrezygnowałem..

    pozdr
    Krzysiek