PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niemcy - wiza

  • 1. Data: 2002-12-21 18:26:59
    Temat: Niemcy - wiza
    Od: - a - <a...@o...pl>

    Powiedzmy, ze ktos jedzie do Niemiec bez wizy (w charakterze
    turysty) i na miejscu znajduje mozliwosc legalnej pracy.
    Czy wszelkie zwiazane z tym formalnosci mozna zalatwic juz tam
    na miejscu, czy trzeba wracac z tym do kraju?

  • 2. Data: 2002-12-21 19:24:10
    Temat: Re: Niemcy - wiza
    Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@C...pl>

    "- a -" <a...@o...pl> wrote in message news:3E04B273.AA445F14@onet.pl...
> [...]
    > Czy wszelkie zwiazane z tym formalnosci mozna zalatwic juz tam
    > na miejscu, czy trzeba wracac z tym do kraju?

    Trzeba zlozyc podanie o wize i mozna zrobic to wylacznie w konsulacie lub
    ambasadzie Niemiec w Polsce.
    pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-12-21 19:29:17
    Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@C...pl>

    "Krzysztof Pujdak" <b...@C...pl> wrote in message

    > Trzeba zlozyc podanie o wize i mozna zrobic to wylacznie w konsulacie lub
    > ambasadzie Niemiec w Polsce.

    Aha, odebrac wize mozna tez tylko w Polsce... Dziwne, ale prawdziwe :-)

  • 4. Data: 2002-12-21 21:10:54
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    > Aha, odebrac wize mozna tez tylko w Polsce... Dziwne, ale prawdziwe :-)

    Chyba ze sie jest pilkarzem :-))

    Thomas
    Hamburg
    www.polonia-it.org

  • 5. Data: 2002-12-22 00:31:26
    Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@C...pl>

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> wrote in message

    > lub

    > Chyba ze sie jest pilkarzem :-))

    No popatrz... A to ciekawe... :-)
    pzdr
    Krzysztof

  • 6. Data: 2002-12-22 00:34:38
    Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@C...pl>

    > Chyba ze sie jest pilkarzem :-))
    >
    > Thomas
    > Hamburg
    > www.polonia-it.org

    Wlasnie obejrzalem sobie powyzsza strone i mam pytanie. Ilu informatykow z
    PL pracuje w Niemczech (tak orientacyjnie)?
    pzdr
    Krzysztof

  • 7. Data: 2002-12-22 09:27:14
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > Wlasnie obejrzalem sobie powyzsza strone i mam pytanie. Ilu informatykow z
    > PL pracuje w Niemczech (tak orientacyjnie)?
    > pzdr
    > Krzysztof

    orientacyjnie cos kolo 400-500, ale chyba bardzo trudno ich zintegrowac w
    jednym miejscu. Pracujemy jednak nad tym.

    --
    pozdr.
    artur

    www.polonia-it.org
    przy odpowiedzi na e-mail usun .nerke.

  • 8. Data: 2002-12-22 11:23:33
    Od: "Piotr G" <p...@p...onet.pl>

    "lajkonik" <l...@l...de> wrote in message

    > orientacyjnie cos kolo 400-500, ale chyba bardzo trudno ich zintegrowac
    > jednym miejscu. Pracujemy jednak nad tym.

    Nie wszyscy którzy wyjechali na zieloną kartę są informatykami. Całkiem
    spora grupa tylko pracuje na komputerach (np. CADowcy, projektanci)

    Piotr

  • 9. Data: 2002-12-22 11:58:27
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > Nie wszyscy którzy wyjechali na zieloną kartę są informatykami. Całkiem
    > spora grupa tylko pracuje na komputerach (np. CADowcy, projektanci)
    >
    > Piotr

    racja, zapedzilem sie, w takim razie okolo 400-500 Polakow pracujacych "na
    komputerach" w Niemczech sie znajduje i tych staram sie zintegrowac ;-)

  • 10. Data: 2002-12-22 23:13:08
    Od: "maras" <m...@o...pl>

    Prosze o rade.
    Jestem programistom. Prowadze dzilalnosc gospodarczom jeszcze z jedna osoba,
    generalnie zajmujemy sie programowanie. Czy mozecie doradzic jak nawiazac
    wspolprace z firmami z Niemiec.
    Pozdrawiam
    Maras