PracaGrupypl.praca.dyskusjeOstrzezenie - Union-2000 › Re: Ostrzezenie - Union-2000
    From: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ostrzezenie - Union-2000
    Date: Sun, 22 Dec 2002 04:45:34 +0100

    flyer wrote:
    > ENTER "UNION-2000"
    > Jak wykupujemy udział "UNION-2000"
    > Przesyłamy 20zł na adres dealera i 5zł na adres subdealera w terminie
    > 10 dni (data stempla pocztowego)
    > DEALER
    > SUBDEALER

    He he ! ;-)
    Jak mi jakiś spamer to (no, mocno podobne) na konto przysłał, to tak mu
    kota pogoniłem (kulturalnie oczywiście), że tylko bąknął "przepraszam"
    (chwali się, zdobył sie na ten gest, nie wnikam, czy prawdziwie) i spadł
    w podskokach.
    Jego szczęście, bo w przeciwnym razu chętnie spowodowałbym wysłanie mu
    wizytówki p. A. Buse, wiemy, kto to.

    --
    Y.