PracaGrupypl.praca.dyskusje › temobud

  • 1. Data: 2002-12-21 22:44:58
    Temat: temobud
    Od: "Zdzisław" <z...@w...pl>

    Kilka m-cy temu zostałem oszukany przez firmę ''krzak''o
    nazwie ''TERMOBUD'' .Firma oferowała pracę
    chałupniczą ,wymagała opłaty w wys.50zł.Po dokonaniu
    wpłaty nie odezwała się mimo wielu monitów.Podam jej
    adresy:www.termobud.wizytowka.pl oraz e-mail:
    t...@p...gazeta.pl Nadal ogłasza się w AdCentral.pl .Słyszałem,że
    jest jakiś e-mail policyjny
    zbierający informacje o takich złodziejach.
    Pozdrawiam,Sylvester

  • 2. Data: 2002-12-22 15:43:08
    Temat: Re: temobud
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Zdzisław" w news:au2qt6$fok$1@foka.acn.pl napisał(a):

    > Kilka m-cy temu zostałem oszukany przez firmę ''krzak''o
    > nazwie ''TERMOBUD'' .Firma oferowała pracę
    > chałupniczą ,wymagała opłaty w wys.50zł.

    Nazwy firmy podawac IMHO nie musisz, bo tutaj sa nieograniczone
    mozliwosci. Jednak bez wzgledu na to jakby sie firma nie nazywala jest
    zawsze wspolny mianownik - kaucja na wstepie. Na to nalezy zwrocic uwage.
    Gdy czlowiek szuka pracy to po to by samemu zarobic, a nie wyskakiwac z
    pieniedzy.

    Ja przykladowo kiedys dzwonilem pod jedno ogloszenie... chodzilo o
    robienie kartek okolicznosciowych. Gosc, ktory odebral telefon trajkotal
    jak katarynka i praktycznie nie pozwala dojsc mi do glosu (pierwsze
    ostrzezenie). Pare razy zbywal moje pytanie czy jest jakas kaucja na
    wstepie. Musial najpierw przerobic pierwsze punkty instrukcji ;) Gdy
    wreszcie to zrobil powiedzial, ze tak - 25 zloty. Jak to facet
    stwierdzil - nie moga sobie pozwolic na niszczenie materialow.
    Interesujace... za cztery kartki mnie zaplaca 4 zlote, a ich kosztuje to
    ponoc 25 zloty. Ciekawe wiec za ile je sprzedaja. To byl oczywisty dowod,
    ze to zwykly przekret. Swoja droga zastanawiam sie jak te kartki pozniej
    sa wykorzystywane... w sklepie takich nie widzialem. Czasem widzialem
    jednak w ofercie wolontariuszy, ktorzy sprzedawali kartki wykonane ponoc,
    przez chore dzieciaki itp.

    pozdrawiam
    Greg