PracaGrupypl.praca.dyskusje › chcesz zarobic przeczytaj warto!!!!!!! realne pieniadze

  • 1. Data: 2002-12-21 23:16:11
    Temat: chcesz zarobic przeczytaj warto!!!!!!! realne pieniadze
    Od: K...@I...NET.PL

    mam do sprzedania nieograniczona ilosc konwektorow grzewczych niemieckiej
    firmy DURACRAFT moc 1000/2000 watt z termostatem nowe w pudelkach cena
    takiego w hipermarkecie to 145 zl ja mam je po 60 zl 60 zl smieszna cena
    nowe na gwarancji na zyczenie przesle zdjecie moj tel 0501273721 masz pomysl
    gdzie to uplynnic zadzwon

  • 2. Data: 2002-12-21 23:36:30
    Od: "RobiZ" <w...@b...spamu.poczta.onet.pl>

    1. NTG