PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o poradę

  • 1. Data: 2002-12-22 10:51:10
    Temat: Prośba o poradę
    Od: "Kan" <k...@p...pl>

    Jestem pierwszy raz na tej grupie i nie wiem,czy dobrze trafiłem,
    ale mam prośbę o poradę.
    Dostalem upomnienie w pracy na piśmie,moim zdaniem całkiem niesłusznie.Mam
    7 dni na odwołanie,czy warto,a jeżeli tak,to w jaki sposób sformułować
    odwołanie,by nie groziło,to póżniejszymi komplikacjami w stosunku do mnie i
    dalszej kariery zawodowej.
    Dziękuję za pomoc zyczę Wesołych Świąt.
    Kan

    Wszystko, co nieznane, uchodzi za wielkie
    Tacyt

  • 2. Data: 2002-12-23 07:59:15
    Temat: Re: Prośba o poradę
    Od: "Scott" <r...@w...pl>

    > Jestem pierwszy raz na tej grupie i nie wiem,czy dobrze trafiłem,
    > ale mam prośbę o poradę.

    - Trafiles dobrze...

    > Dostalem upomnienie w pracy na piśmie,moim zdaniem całkiem niesłusznie.

    - Tak z reguly bywa... :)

    > Mam7 dni na odwołanie,czy warto,a jeżeli tak,to w jaki sposób sformułować
    > odwołanie,by nie groziło,to póżniejszymi komplikacjami w stosunku do mnie
    > dalszej kariery zawodowej.

    - Czy warto ? - zalezy jakie masz stosunki w pracy. Tzn. - ja rowniez
    dostalem (tyle ze nagane), ale z racji tego ze mam fajna atmosfere w pracy,
    a tylko jedna osobe ktorej baardzo nie lubie (nie tylko ja z reszta) to
    dalem sobie spokoj. Nie wiem dokladnie jak jest z upomnieniem ale nagana
    znika z akt po 12 miesiacach. Poza tym jezeli przed terminem wymazania
    upomnienia bedziesz odchodzil z pracy to i tak nie mozna takiej informacji
    zapisac na swiadectwie pracy.

    > Dziękuję za pomoc zyczę Wesołych Świąt.
    - ...i wzajemnie...
    > Kan