PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres próbny na czarno ? › Re: Okres próbny na czarno ?
  • Data: 2004-07-09 10:09:15
    Temat: Re: Okres próbny na czarno ?
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w sprawie pracy. Gosc chce mnie
    zatrudnic
    > najpierw na 1 m-c okresu próbnego co jest normalną procedurą wszedzie
    > praktykowaną.

    JA zdecydowanie uwazam, ze nie powinno sie przyjmowac pracy na czarno, jesli
    firma ma byc powazna, chyba, ze to jest sprawa zycia albo smierci z glodu.
    Odradzam serdecznie i proponuje naciskac PRZED podjeciem pracy na podpisanie
    umowy. Po to wlasnie jest okres probny, zeby ktos mogl okreslic, czy jestes
    mu przydatny, czy nie, a umowe na to ma podpisac i basta !

    Wojtek