PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres próbny na czarno ? › Re: Okres próbny na czarno ?
  • Data: 2004-07-09 10:17:39
    Temat: Re: Okres próbny na czarno ?
    Od: "Gnys" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Art" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie sa winni ani pracownicy ani pracodawcy takiej sytuacji, Politycy nie
    > potrafia przygotowac takich ustaw ktore pociagnely by za soba skutek
    > zmniejszenia bezrobocia a co za tym idzie wiekszej konkurecji pracownikow
    na
    > rynku pracy i ich wynagradzania.
    > Natomiast rady typowo " w dupie mam taka prace za miesac bez umowy" do
    > niczego nie prowadza. Krzykaczy jest wielu - a koles chce miec kase - jak
    > sie w ciagu miesiaca okaze dobry to i pracodawca doceni jesgo atuty i
    wtedy
> [...]

    Masz racje. Nie oznacza to, ze pracodawca odrazu musi byc kretaczem badz
    oszustem. Moze sie okazac ze jest uczciwy w tym senie ze realizuje to co
    obieca.
    Zreszta nie wygladal na kretacza raczej na "sensownego" pracodawce ale za
    wczesnie na ostateczna ocene.
    A obiecal przez ten probny miesiac 5zl/godz ("na reke") i za nadgodzine tez
    "tylko" 5 zl/godz.

    Zobaczymy. Co mi szkodzi sprobowac.

    pozdr.