PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres próbny na czarno ? › Re: Okres próbny na czarno ?
  • Data: 2004-07-12 07:37:09
    Temat: Re: Okres próbny na czarno ?
    Od: "SLaw" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy w życiu !! Uczysz pracodawce żeby miał Cie w dupie i nie szanował
    > Nie pozwalajcie ludzie na to !! Przez takie frajerskie podejście jest w
    tej
    > Polsce jak jest, a potem się narzeka na warunki pracy i zarobki ...
    > Szanujcie się, ma być wszystko po bożemu i wtedy wiadomo że będzie ok ...
    > nie może się uda ... To bzdura !!!

    heh dla czlowieka z duuuuzym doswiadczeniem po dobrej szkole jest to
    oczywiste co teraz piszesz ale co dla czlowieka bez doswidczenia??????
    Gdzies je trzeba zdobyc chocby i nawet kosztem umowy warunkow czy zarobkow.
    Ja teraz tez nie przyjol bym takich warunkow ale jeszce dwa lata temu....
    bralbym bez zastanowienia bo lepszy wrobel w garsci...