PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres próbny na czarno ? › Re: Okres próbny na czarno ?
  • Data: 2004-07-12 12:13:08
    Temat: Re: Okres próbny na czarno ?
    Od: Nahia <n...@...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SLaw [Mon, 12 Jul 2004 13:48:28 +0200]:

    > Nie znam sie na prawie pracy ale jesli jest to najnizsza
    > krajowa?

    Umowa zlecenie nie ma nic wspolnego z prawem pracy, jest to
    umowa cywilno-prawna i moze byc podpisana nawet na 5 zl. Tu
    kwota nie ma znaczenia, mozna dowolnie ja ustalic.

    > Lepiej dac komus te 100 zl (tak dla zachety) wiecej niz
    > zaplacic podatek.

    Tylko ze jesli ktos sie skusi na te 100 zl wiecej "dla
    zachety" to potem nie udowodni ze pracowal i ze nalezy
    mu sie cokolwiek, chocby i zlotowka.

    Tu jest roznica, nie w podatkach. Pracodawcy to roznicy
    wielkiej nie robi, pracobiorcy -- kolosalna.

    > ale jesli pracodawca postawil taki warunek to na miejsce
    > kolegi znajdzie sobie kogos nowego kto nie czyta newsow
    > i ten ktos za mies bedzie mial umowe i prace

    ..albo stracony miesiac, kupe nerwow i pusta kieszen,
    a przed firma bedzie stala kolejka nastepnych darmowych
    pracownikow...

    Jesli ktos ma zamiar *uczciwie* zatrudnic to proponuje
    *uczciwe* warunki wspolpracy. To moje zdanie, nie musisz
    oczywiscie sie z nim zgadzac.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl