PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta pracy......nie marnuj szansy!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2005-07-03 18:38:36
    Temat: Oferta pracy......nie marnuj szansy!!!!!!!!!!
    Od: u...@a...pl

    To jest REWELACYJNA oferta pracy. Siedzac parę minut dziennie przy komputerze
    możesz zarobić ponad 200 zł miesięcznie. Już nic lepszego nie znajdziesz. Wejdź
    na stronę

    http://www.logomedia.pl

    i zarejestuj sie podając numer :

    292666

    Teraz już wszystko zależy od Ciebie

  • 2. Data: 2005-07-03 18:58:16
    Temat: Re: Oferta pracy......nie marnuj szansy!!!!!!!!!!
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > To jest REWELACYJNA oferta pracy. Siedzac parę minut dziennie przy
    komputerze
    > możesz zarobić ponad 200 zł miesięcznie. Już nic lepszego nie znajdziesz. Wejdź

    JESTES DURNIEM.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-07-03 19:22:02
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 3 Jul 2005 20:38:36 +0200, u...@a...pl zakodował:

    >To jest REWELACYJNA oferta pracy.

    Chcesz o tym porozmawiać, czy pomyliłeś grupę?
    Podpisujesz umowę o pracę?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2005-07-04 05:58:32
    Od: "Vetch" <...@...3.4>

    Użytkownik <u...@a...pl> napisał
    > To jest REWELACYJNA oferta pracy.

    a to jest przykład idioty.

  • 5. Data: 2005-07-04 06:45:01
    Od: g...@w...pl

    o rany , wasze opinie na temat tej oferty nie zawierają żadnych konkretów,
    domyślam się, że nie jesteście zainteresowani. Ja nie mam doświadczenia w
    zarabianiu pieniedzy przez internet, a chciałbym takie doświadczenie zdobyc,
    wiadomo, człowieki uczy się najepiej właśnie przez doświadczenie. Proszę o
    wasze opinie na ten temat i na temat tej oferty - ale zależy mi na konkretach,
    a nie na postach typu "o rany ale z ciebie frajer", albo "ty durniu"

  • 6. Data: 2005-07-04 12:39:47
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Konkret jest taki, ze koleś który ten spam wyslal skonczy zarabianie w
    Logomedii bo oni za spam kasuja konta. Bedzie sobie musial zalozyc nowe...
    Co do doswiadczenia o ktore Ci chodzi, co Ci szkodzi wdepnac? Stracisz pare
    stowek i nabedziesz odpowiedniego doswiadczenia, ze 99 procent tych ofert to
    szajs ktory niepotrzebnie zasmieca serwery :)

    Pozostaly 1 procent to bedzie normalna, uczciwa praca zdalna... z umowa.
    Taka w ktorej TY dajesz prace a zatrudniajacy pieniadze. Jesli na dzien
    dobry masz cos kupic, zaplacic to... coz... doswiadczenie musisz nabyc wiec
    atakuj :D

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź