PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to napisac w CV??

  • 1. Data: 2005-07-03 14:40:45
    Temat: Jak to napisac w CV??
    Od: "pehapowiec" <p...@a...pl>

    Witam!!

    Wlasnie jestem w trakcie pisania CV i tak sie zastanawiam nad paroma rzeczami:

    Obecnie caly czas mam praktyke w duzej (a nawet b.duzej) firmie.
    Jak to ładnie napisać od kiedy do kiedy np. tak mozna:

    od 6.05.05 do chwili obecnej - praktyka w firmie XXX na stanowisku informatyka

    Chodzi mi o sposób zapisania daty, jak to napisac??

    I drugie pytanie - na stanowisku informatyka, czy to tak moze zostac??
    Bo w tej firmie co obecnie jestem niewiele (a w zasadzie nic) robie rzeczy
    wspolnych z tym, gdzie sie będę ubiegał o pracę. Wyszczegółnić to co robilem
    kokrentnie, wowczas CV urosłoby do gigatnycznych rozmiarów??

    Powiem tak: obecnie na tej praktyce zajmuje sie glownie sieciami komputerowymi,
    choc nietylko (procz tego wiele innych obowiazkow), a CV chce wyslac na programiste.
    Jak to sensownie napisać??

    Pozdrawiam

    pehapowiec

  • 2. Data: 2005-07-03 15:48:08
    Temat: Re: Jak to napisac w CV??
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 3 Jul 2005 16:40:45 +0200, "pehapowiec" <p...@a...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >
    >od 6.05.05 do chwili obecnej - praktyka w firmie XXX na stanowisku informatyka
    >
    >Chodzi mi o sposób zapisania daty, jak to napisac??

    Tak może być.

    >I drugie pytanie - na stanowisku informatyka, czy to tak moze zostac??

    Nie. To nie mówi nic o tym, czym się zajmujesz.