PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pieniądze - zagramanica(UK) -> Polska

  • 1. Data: 2005-07-03 14:46:31
    Temat: Pieniądze - zagramanica(UK) -> Polska
    Od: Catalyst <c...@i...pl>

    Czołem - proszę poradźcie mi - jadę do pracy do UK na kilka miesięcy -
    jak najlepiej przesyłać kasę do kraju do domu - z jakich usług
    transferowych korzystać (jakie są koszty itp, jakie kwoty najlepiej
    przesyłać ze względu na prowizje - jak naliczane są prowizje).
    Będę wdzięczny za wszelkie info

    CAT
    --
    "Wielki jak świat. Stary jak Czas. Cierpliwy jak cegła."
    Terry Pratchett, Blask Fantastyczny

  • 2. Data: 2005-07-04 01:27:07
    Temat: Re: Pieniądze - zagramanica(UK) -> Polska
    Od: "marlene" <m...@a...co.uk>

    "Catalyst" <c...@i...pl> wrote in message

    > jak najlepiej przesyłać kasę do kraju do domu - z jakich usług
    > transferowych korzystać

    NTG -> alt.p..emigracja.londyn, sprawdz archiwum

    pzdr.
    marlene

  • 3. Data: 2005-07-04 08:44:26
    Od: Ela <e...@f...pl>

    Catalyst napisał(a):
> [...]
    > transferowych korzystać (jakie są koszty itp, jakie kwoty najlepiej
    > przesyłać ze względu na prowizje - jak naliczane są prowizje).

    Hej
    my korzystamy z moneybookers
    Są tani i w miarę szybcy.
    https://www.moneybookers.com/

    inne banki zdzieraja na prowizji:)

    Ela

  • 4. Data: 2005-07-04 10:48:28
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Ela" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Hej
    > my korzystamy z moneybookers
    > Są tani i w miarę szybcy.
    > https://www.moneybookers.com/
    >
    > inne banki zdzieraja na prowizji:)

    Dzięki wielkie!

    CAT

  • 5. Data: 2005-07-04 12:36:33
    Od: BOULI <wmeger@_costamtrzebawyciac_wp.pl>

    Wielce Szanowny(a) Catalyst raczył(a) napisać :
> [...]
    > transferowych korzystać (jakie są koszty itp, jakie kwoty najlepiej
    > przesyłać ze względu na prowizje - jak naliczane są prowizje).

    zaloz konto na wyspach (zazwyczaj przez pol roku za free)

    przelew w swifie (przy podaniu Bank Routing Code) kosztuje tyle samo ile
    przelew wewnatrz UK (dotyczcy calej UE).
    generalnie tak robilem z irlandii i przelew kosztowal mnie "ZERO" bo
    mialem przelewy przez net za free.

    a i dobrze jesli przelew jest na konto walutowe to wtedy bank odbiorcy
    nie pobiera prowizji za "przewalutowanie"

    zazwyczaj konta walutoe sa darmowe.

    potem tylko przelew wewnatrz bankowy na sowje konto w PLN (bez oplat).