PracaGrupypl.praca.dyskusje › Takietam Dywagacje Transcendentalne

  • 1. Data: 2005-07-03 18:51:14
    Temat: Takietam Dywagacje Transcendentalne
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Witam,
    W zasadzie to chyba proszę o pomoc. Ostatnio usilnie próbuję sobie
    odpowiedzieć na jedno zajebiście proste pytanie: Co chcę w życiu robić....
    no i nie potrafię....
    Tak myślę o konsultingu gospodarczym/handlowym na Eur. Śr-Wsch.... ale tak
    tylko myślę. Aplikowałem ostatnio do DGA na ciekawe stanowisko, nie odzywają
    się, niedługo się im przypomnę. Ale prosiłbym o pomoc Was, jako w pewnym
    sensie specjalistów, co taki: http://tinyurl.com/8gkez delikwent może w
    życiu robić??? hę?

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2005-07-03 20:06:57
    Temat: Re: Takietam Dywagacje Transcendentalne
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 7/3/2005 8:51 PM, Robert wrote:
    > Witam,
    > W zasadzie to chyba proszę o pomoc. Ostatnio usilnie próbuję sobie
    > odpowiedzieć na jedno zajebiście proste pytanie: Co chcę w życiu robić....
    > no i nie potrafię....

    Myślę, że powinienieś udać się na Wschód i tam szukać sensu życia
    medytując w zazen i analizując koany.
    Jak wrócisz tutaj za 20 lat, znając sens życia, wszechświata i całej
    reszty, ale za to mając 42 lata i zero doświadczenia zawodowego - wtedy
    dopiero będziesz miał problem... Bo na razie to ja problemów w Twoim CV
    nie widzę.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Nie zapominaj, żeście się jeszcze smarkali w dwa palce, kiedy my już

  • 3. Data: 2005-07-03 20:21:07
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Mariusz 'BB' Trojanowski (news:da9gdn$gk8$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > reszty, ale za to mając 42 lata i zero doświadczenia zawodowego - wtedy
    > dopiero będziesz miał problem... Bo na razie to ja problemów w Twoim CV
    A tak serio - rozważam jakiś wyjazd, może Moskwa, ale raczej Petersburg,-
    znacznie spokojniejsze życie. Barierą jest troszeczkę język - zapomniało się
    odrobinę...
    W zasadzie na chwilę obecną gotów jestem wręcz na przesiedlenie, byleby
    tylko pracować i móc sobie uczciwie powiedzieć, że lubię to co robię, że się
    rozwijam i że chcę siebie widzieć za 5 lat....

    Robert

  • 4. Data: 2005-07-03 20:24:37
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <T...@i...pl> napisał w wiadomości

    > sensie specjalistów, co taki: http://tinyurl.com/8gkez delikwent może w
    > życiu robić??? hę?

    IMVHO - może robić co chce. Ma wiedzę, wykształcenie i wygląd - na pewno
    "taki delikwent" coś znajdzie. Zwłaszcza obecnie, kiedy od celów jest aż
    gęsto :-)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 5. Data: 2005-07-03 20:26:18
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Maciej Ślużyński (news:da9hc6$ng5$1@opal.icpnet.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > IMVHO - może robić co chce. Ma wiedzę, wykształcenie i wygląd - na pewno
    > "taki delikwent" coś znajdzie. Zwłaszcza obecnie, kiedy od celów jest aż

    Dzięki... zaczynam strzelać gdzie popadnie. Wychodzę z założenia, że im
    więcej Konkretnych rozmów o pracę, tym większe doświadczenie. Jedna nauczka,
    nie robię już tak, że idę do firmy, nie wiedząc czego chcę. W Inteligo tak
    mnie przemaglowali, że rozmowa się skończyła: Panie Robercie, czy dalej chce
    tu Pan aplikować?

    R.

  • 6. Data: 2005-07-03 20:39:47
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 7/3/2005 10:21 PM, Robert wrote:

    > A tak serio - rozważam jakiś wyjazd, może Moskwa, ale raczej Petersburg,-
    > znacznie spokojniejsze życie.

    Twój żona jest z domu Putin, czy też oprócz tekwondo masz też
    zamiłowanie do strzelania z kałacha?
    Nu, esli tak - wpieriod, drug. Pust' wsegda budet solnce, pust'
    wsegda budet neba, pust' wsegda budet mama, pust' wsegda budu ja!

  • 7. Data: 2005-07-03 20:40:38
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Mariusz 'BB' Trojanowski (news:da9ib7$oq9$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
    > Twój żona jest z domu Putin,
    Jam singiel.

    >czy też oprócz tekwondo masz też zamiłowanie do strzelania z kałacha?
    Nie przepadam za przemocą.

    > Nu, esli tak - wpieriod, drug. Pust' wsegda budet solnce, pust'
    > wsegda budet neba, pust' wsegda budet mama, pust' wsegda budu ja!
    Budet, budet...
    Po prostu, uważam, że ten region niedługo powinien bujnie rozkwitnąć... Ile
    w tym jest racji?

    R.

  • 8. Data: 2005-07-03 20:59:41
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 7/3/2005 10:40 PM, Robert wrote:

    > Budet, budet...
    > Po prostu, uważam, że ten region niedługo powinien bujnie rozkwitnąć... Ile
    > w tym jest racji?
    >
    > R.

    A myślisz, że jak już rozkwitnie, to ludzie, którzy obecnie mają tam
    władzę (praktycznie nieograniczoną) i/lub pieniądze (niewyobrażalne dla
    nas) będą potrzebowali specjalnych gości z Polski do kierowania tymi
    rozkwitniętymi interesami?

    ROTFL.

    Może skieruj swoje plany w kierunku Białorusi na przykład? Tam to
    dopiero będzie rozwkitać (jak już rypsnie i się od dna odbije). Jak w
    Polsce przed 15 laty: zaczniesz od cinkciarza a skończysz jako dyrektor
    banku co najmniej.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "On nie potrafił się tak śmiać jak Aleksander Macedoński: do tego trzeba