PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: 03 Jun 2003 03:51:30 -0700

    "Kania" <k...@p...onet.pl> writes:

    > I o zaocznych i o dziennych. Dziekan mnie uswiadomil po pierwszym semestrze.

    a czy w ogole chcialo ci sie wziac do reki regulamin studiow i
    poczytac, co tam napisane?
    bo jesli chodzi o dzienne studia na _panstowych_ uczelniach, to w
    zasadzie kazda ma punkt o indywidualnym toku studiow, trzeba tylko
    warunki spelniac.

    w wielu wypadkach studenci dostaja w dupe, bo sami nie wiedza, co moga
    a co nie. dziekan czy jakis wykladowca se moze gadac, co jego zdaniem
    jest a co nie, ale regulamin go obowiazuje, i jesli zrobi cos wbrew
    regulaminowi, to mozna sie odwolac. przynajmniej na panstwowych
    uczelniach sa jasno okreslone procedury takiego postepowania.

    odnosze niejasne wrazenie, ze na wielu uczelniach prywatnych ludzie
    tam sie zapisuja, placa, a boja sie w ogole geby otworzyc i upomniec o
    swoje - a to przeciez ONI sa klientami takiej szkoly, placa i maja
    prawo wymagac.

    pamietam, jak kiedys znajomy studiujacy na PJWSTK o malo nie wylecial
    z roku, bo mu w dzekanacie zgubiono indeks a nie kazdy egzaminator
    zechcial mu wspisac od nowa zaliczenia i egzaminy na podstawie kart
    egzaminacyjnych. w efekcie tego musial niektore egzaminy zdawac
    jeszcze raz.
    jak to uslyszalam, to malo ze stolka nie spadlam z potwornego
    zdziwienia, ze tak dal soba pomiatac.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net