PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-06-03 13:11:41
    Temat: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Elfka" <k...@g...pl.NOSPAM> wrote in message
    news:3EDC923D.8040501@gazeta.pl.NOSPAM...
    > Ale zanim staniesz sie niezlym w swojej branzy to minie duzo czasu i
    > jakby kazdy pracodawcatak myslal jak Ty, to bysmy mieli niemal 100%
    > bezrobocie. Jesli Cie szanuja i nalezycie wynagradzaja to po co masz sie
    > przenosic?

    Dlaczego?? Bo w innej firmie uzywane sa inne technologie, a to daje kolejne
    pole do nauki i rozwoju, bo przewaznie firma, ktora bedzie chciala mnie
    zatrudnic zaoferuje kwote wyzsza niz obecna. To chyba najwazniejsze powody.
    Zmiana jest motorem rozwoju.

    I wcale taki tok myslenia nie powoduje 100% bezrobocia (jak widac) Zaden
    szanujacy sie pracodawca nie bedzie trzymal w firmie osoby, ktora juz dlugo
    pracuje, ale sie nie rozwija, bo mu sie to nie oplaca. Teraz na rynku pracy
    poszukiwane sa osoby chcace sie uczyc i szybko przyswajajace wiedze. Tylko
    takie daja szanse firmie na dynamiczny rozwoj. Ale w pewnym momencie kazdy
    popada w rutyne, no i wtedy pora na wymiane pracownika.

    Wcale nie twierdze, ze to optymalne rozwiazanie, ale tak po prostu jest. I
    trzeba sie z tym pogodzic. Dlatego wole sama zadecydowac o opuszczeniu firmy
    niz dowiedziec sie ktoregos dnia, ze wlasnie zaczal mi plynac termin
    wypowiedzenia.

    --
    Kania
    GG: 299238