PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-06-03 14:53:08
    Temat: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-06-03 15:11, Kania wrote:

    > Dlaczego?? Bo w innej firmie uzywane sa inne technologie, a to daje kolejne
    > pole do nauki i rozwoju, bo przewaznie firma, ktora bedzie chciala mnie
    > zatrudnic zaoferuje kwote wyzsza niz obecna. To chyba najwazniejsze powody.
    > Zmiana jest motorem rozwoju.

    Owszem, ale sa ludzie, ktorzy lubia swoja prace, spelniaja sie w tym nad
    czym pracuja, realizuja swoj maly podtep w firmie i nie chca zmieniac
    miejsca pracy. Przeciez nie kazda praca ma nalepke: biuro.

    > I wcale taki tok myslenia nie powoduje 100% bezrobocia (jak widac) Zaden
    > szanujacy sie pracodawca nie bedzie trzymal w firmie osoby, ktora juz dlugo
    > pracuje, ale sie nie rozwija, bo mu sie to nie oplaca. Teraz na rynku pracy
    > poszukiwane sa osoby chcace sie uczyc i szybko przyswajajace wiedze. Tylko
    > takie daja szanse firmie na dynamiczny rozwoj. Ale w pewnym momencie kazdy
    > popada w rutyne, no i wtedy pora na wymiane pracownika.

    Kwestia wzgledna... Jak wiesz wiele firm woli jak pracownik robi swoje i
    chowa swoje ambicje do kieszeni. Nie kazdy szef lubi, jak jego podwladny
    jest madrzejszy od niego ;)

    > <ciach> Dlatego wole sama zadecydowac o opuszczeniu firmy
    > niz dowiedziec sie ktoregos dnia, ze wlasnie zaczal mi plynac termin
    > wypowiedzenia.

    Tu masz absolutna racje!

    Elfka

    --