PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: Sun, 1 Jun 2003 16:28:39 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@195.150.162.66

    > a kto ci broni pracowac na dziennych? moze faktycznie nie da sie na
    > caly etat uprawiac pracy polegajacej na spedzeniu 8 dupogodzin od 9 do
    > 5 czy cos w tym stylu, ale przeciez na takiej pracy swiat sie nie
    > konczy.
    >
    > u mnie na roku np. 3/4 osob pracowalo podczas studiow dziennych, na
    > najrozniejsze umowy zlecenia, dziala i inne takie.
    >
    > trzeba tylko umyslem wyjsc troche poza standardowa wizje
    > praca=dupogodziny. bo oczywiscie w dwu miejscach naraz byc sie nie da.
    > no i trzeba umiec sie dogadac z prowadzacymi zajecia, zeby sobie
> [...]

    Ja pracuje po 12-18 h/dobe na studiach dziennych nie dalabym rady. Chyba
    proste, nie?? Jak zobaczylam rozklad zajec studiow dziennych z uczelni na
    ktora kiedys chcialam sie dostac, to wyszlo mi, ze studenci studiow dziennyc
    ogolnie rzecz biorac nie maja kiedy pracowac. Zajecia zaczynaja sie o 8,
    koncza o 18 a w miedzyczasie sa 3-4 h okienek. I jak przy takim planie
    pracowac??

    Zanim napiszesz, ze cos da sie pogodzic, to wyjdz poza swoja uczelnie,
    popatrz jak sa ukladane plany zajec. Moja znajoma studiuje na AWFie i raczej
    do 5 roku nie bedzie miala mozliwosci podjac pracy... maja tak lipnie plan
    ulozony.

    Z drugiej strony... Jedna osoba dostanie zlecenie, bedac studentem i nie
    majac doswiadczenia a 100 nie. Wiec swoich doswiadczen nie generalizuj na
    cala populacje.

    --
    Kania
    GG: 299238