PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-06-01 20:08:10
    Temat: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: Mateusz Wojcik <b...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Eeee... nie przesadzaj. Zaliczylem semsetr na AGH i wcale trudniej
    > nie bylo. Moze trudniej... z jednego powodu: debilizmu wykladowców.
    > A co do polibudy slaskiej. Byl u nas jeden "informatyk" po polibudzie,
    > wylecial po 2 tygodniach. Nie umial prawie nic.
    >
    > Masz racje, sa rózni ludzie, ale PS czy AGH troche zbyt nastawiaja
    > sie na teorie, a z praktyka to troche róznie u nich bywa.

    Wedlug mnie AGH wcale nie kladzie zbyt duzego nacisku na teorie. Jesli
    masz dobre podstawy teoretyczne, to opanowanie narzedzia wykorzystujacego
    te teorie nie powinno byc dla Ciebie problemem. Dlatego uwazam ze zajecia
    typu "Programowanie w C++ Builderze" czy podobne nie maja sensu - jesli
    znasz np. C++ i pewne podstawy pisania w srodowisku okienkowym to, czego
    Ci pozniej bedzie trzeba, mozesz nauczyc sie sam duzo latwiej niz gdybys
    wczesniej sie uczyl konretnego IDE/jezyka/systemu. Do nauczenia sie
    narzedzia/jezyka wystarczy przeciez ksiazka/dokumentacja etc, nie trzeba
    do tego studiow. Na marginesie: jeden z naszych wykladowcow ma nawet
    takie powiedzenie:
    Srednio inteligentny szympans uczy sie przecietnego jezyka programowania w
    dwa tygodnie ;)

    Matt
    --
    Demons have existed on the Discworld for at least as long as the gods,
    who in many ways they closely resemble. The difference is basically